Douglas ruszył z kampanią promującą personalizowane Make up boxy z Maffashion

17 września 2019 r. w sieci perfumerii Douglas zadebiutowały Make-up Box’y by Maffashion. Marka zaprosiła do współpracy influencerkę Julię Kuczyńską i przygotowała dwa zestawy produktów do makijażu, pozwalające na stworzenie dziennego, miejskiego looku City oraz wieczorowego Glamour. Zestaw dzienny zawiera żel do brwi, rozświetlacz oraz błyszczyk, wieczorowy zaś paletę cieni, maskarę i pomadkę.


Boxy są dostępne w perfumeriach Douglas oraz na douglas.pl.

Stworzyliśmy wspólnie z Maffashion wyjątkową limitowaną kolekcję dwóch zestawów produktów do makijażu. Make-up Boxy, dostępne są w wersji Glamour lub City, zgodne z trendami i pozwalają uzyskać najmodniejszy makijaż sezonu. Do współpracy zaprosiliśmy Julię, ponieważ na co dzień inspiruje miliony dziewczyn, dodając im pewności siebie, pokazując, że najważniejsze to przede wszystkim być wierną sobie. Agnieszka Radawiec, Dyrektor Marketingu Douglas Polska


17 września ruszyła digitalowa aktywacja z udziałem gwiazdy, obejmująca precyzyjne targetowane emisje video oraz display, wizerunkowe formaty na portalach kobiecych oraz szeroką kampanię w social mediach (Instagram/Facebook) Maffashion i Douglas. Towarzyszy jej promocja w punktach sprzedaży oraz kampania w magazynach kobiecych.


W sobotę 28 października Maffashion opowie swoich ulubionych jesienno-zimowych trendach oraz zdradzi, który produkt ze stworzonych przez nią Make-Up Boxów MAFFASHIONxDOUGLAS skradł jej serce, podczas eventu Douglas Beauty Trends 
w warszawskich Złotych Tarasach.
Za strategię i kampanię digitalową odpowiada Havas Media, za przygotowanie materiałów kreatywnych agencja Brasil, za event agencja Yellow.

KontaktPolub nas na FacebookuSklepy firmDodaj ogłoszenieWyszukiwarka firm