Galeco i zakupy online

Polski producent systemów rynnowych wie, jak ułatwić pracę dekarzy i partnerów handlowych. Stworzony dla nich serwis e-galeco.pl, daje możliwość szybkiego zamawiania produktów w cenie detalicznej z błyskawiczną dostawą do klienta indywidualnego lub składu budowlanego.

Galeco Assistance to komfort pracy hurtowni i eliminacja negatywnych konsekwencji pomyłek, wynikających np. z niekompletności pierwotnego zamówienia. To także bez wątpienia kolejny wyróżnik podkrakowskiego dostawcy na tle konkurencji.

Szybko i wygodnie
Każdy, kto choć raz uczestniczył w budowie domu lub jego remoncie wie, że na placu budowy mogą zdarzyć się nieprzewidziane sytuacje. Błędy w obliczeniach zapotrzebowania materiałowego, a tym samym niedobory produktów to najczęstsze z nich. Galeco w swojej strategii marketingowej opracowało rozwiązanie tego problemu – program Galeco Assistance. Daje on możliwość zamówienia brakujących elementów bezpośrednio w sklepie www.e-galeco.pl. Zlecenie w ciągu 24 godzin we wskazane przez nas miejsce dostarczy kurier. To znaczące skrócenie procesu, który do tej pory wymuszał na inwestorze lub wykonawcy wizytę w składzie budowlanym w celu uzupełnienia deficytów. W przypadku braku produktów na stanie konieczny był kontakt z producentem, co często wiązało się z kilkudniowym okresem oczekiwania na dostawę. W konsekwencji nieznacznego niedopatrzenia w zamówieniu pojawiają się zatem opóźnienia w realizacji prac, a te z kolei niosą za sobą straty pieniężne. Galeco Assistance należy jednak traktować jako awaryjne narzędzie służące uzupełnieniu brakujących elementów. Dlatego też producent ustalił, iż maksymalna kwota zamówienia nie może przekroczyć 225 zł, a w ofercie sklepu internetowego znajdują się wyłącznie kształtki i drobne akcesoria.

KontaktPolub nas na FacebookuSklepy firmDodaj ogłoszenieWyszukiwarka firm