Hyundai promuje rodzinę modeli i30, w tym sportowego Hyundaia i30 N

W kwietniu startuje nowa kampania Hyundaia, która będzie promować rodzinę modeli i30, w tym sportowego Hyundaia i30 N. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

W kwietniu Hyundai rozpoczyna kampanię promującą rodzinę modeli i30, w tym sportowego Hyundaia i30 N. i30 N to codzienny samochód sportowy, dopracowany na torze Nürburgring, z silnikiem o mocy do 275 KM i znakomitymi właściwościami jezdnymi.
Z początkiem kwietnia startuje również specjalna loteria Hyundai – Wielka Loteria Jazd Testowych, która potrwa do końca września. Spośród osób, które w tym czasie odbędą jazdę testową w dowolnym salonie Autoryzowanego Dealera Hyundai w całej Polsce zostaną wylosowani zwycięzcy nagród: trzech podwójnych wycieczek do Korei, trzech podwójnych wyjazdów na Rajdowe Mistrzostwa Świata (WRC) Niemiec, sześciu samochodów na rok oraz bonów paliwowych.

Kampania promująca rodzinę modeli i30 rozpoczyna się 1 kwietnia i potrwa do końca miesiąca. W ramach zaplanowanych działań wyświetlane będą spoty w telewizji, kampania pojawi się także w mediach digitalowych. Działania promocyjne będą ponadto wsparte sponsoringiem przy komunikacji modelu i30 N. Loteria będzie komunikowana w spocie telewizyjnym oraz na kreacjach digitalowych. Za lokalizację spotu TV i przygotowanie bilboardu sponsoringowego odpowiada agencja Opus B. Za planowanie i zakup mediów oraz za kreację online odpowiada Havas Media.

SPOT:

 

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), Havas X (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

KontaktPolub nas na FacebookuSklepy firmDodaj ogłoszenieWyszukiwarka firm