InPost dla graczy komputerowych

Współpraca z Gamekit i serwisem dogry.pl

 

InPost – operator logistyczny, w którego zainwestowały jedne z największych amerykańskich funduszy inwestycyjnych (Advent International oraz KKR) – uruchamia specjalną usługę dedykowaną graczom komputerowym. Dzięki współpracy z serwisem dogry.pl, użytkownicy usług InPost mogą dołączyć do programu partnerskiego. InPost zauważa trend, jakim jest rosnące znaczenie graczy jako konsumentów – szacuje się, że ilość gamerów w Polsce wynosi ok. 20 milionów osób.

InPost jako pierwsza firma kurierska na świecie wprowadza program dla graczy – za zamawianie paczek uczestnicy dostają bonusy: waluty premium do najpopularniejszych gier, skiny czy pełne wersje gier na różne platformy, vouchery do m.in. Netflixa, Allegro czy Paysafecard.


„Inicjatywa dogry.pl oraz InPostu to nietuzinkowe połączenie branży gamingowej z branżą kurierską – pierwsze takie na świecie. Jesteśmy przekonani, że współpraca ma bardzo duży potencjał – w świecie digitalu, nasyconym przez media, zyskanie uwagi konsumenta jest coraz większym wyzwaniem. Gamekit mówi językiem graczy i tworzy dla nich dedykowane kampanie i programy lojalnościowe. Tylko w Polsce dociera do ponad 3 mln graczy, a na świecie ma już ponad 18 mln użytkowników. Blisko połowa polskich internautów korzysta z adblocków, a program InPost z Gamekit pozwala na dotarcie do tej ważnej i rosnącej grupy konsumentów. Wychodzimy naprzeciw naszym klientom, jednocześnie dziękując im za lojalność i dajemy im dodatkowe bonusy: waluty premium do najpopularniejszych gier, skiny czy pełne wersje gier na różne platformy. Ci, których gamerska biblioteka jest pełna, mogą skorzystać z voucherów do m.in. Netflixa, Allegro czy Paysafecard” – powiedział Rafał Brzoska, prezes InPost.
Przystąpienie do programu jest proste: wystarczy zarejestrować się na portalu dogry.pl, wejść na dedykowaną podstronę i wpisać numer telefonu, na który zamawia paczki. Następnie co miesiąc otrzymuje się nagrody – punkty dogry.pl – ich liczba zależy od ilości zamówionych paczek w danym miesiącu.

W tym roku InPost udostępnił nową aplikację mobilną na telefony pracujące pod kontrolą systemów iOS i Android. W ramach aplikacji użytkownicy mogą skorzystać bezpłatnie z usług, które obejmują m.in. statusy i śledzenie drogi przesyłek, dodatkowe powiadomienia, możliwość odbioru czy zapłaty za pobraniem.
InPost dostarczył w 2018 roku ponad 86 mln przesyłek, czyli o 52,5% więcej niż rok wcześniej. Dostawy za pośrednictwem Paczkomatów® wzrosły o 56,3%, a przez Kuriera InPost o 45,5%.

Według raportu Gemius E-commerce w Polsce w 2019 roku:
• Aż 52% kupujących w Internecie deklaruje Paczkomaty® jako najczęściej wybieraną formę dostawy towaru. Oznacza to wzrost popularności usługi wśród internatów o 4 punkty procentowe w porównaniu do wyników raportu za 2018 rok.
• Usługi kurierskie InPost zyskały na popularności – zanotowały przyrost wskazań o 5 punktów procentowych wobec 2018 roku i utrzymały trzecie miejsce wśród najchętniej wybieranych firm kurierskich w Polsce. Wyprzedziły m.in. Pocztex (Pocztę Polską) oraz światowych potentatów, takich jak GLS, UPS i FedEx.
Ponadto, aż 61% badanych deklaruje, że usługa InPost najbardziej zachęcają ich do zakupów przez Internet – jest to wzrost o 6 punktów procentowych więcej z roku na rok.
W 2018 roku InPost zrealizował:
• ponad 86 mln dostaw, czyli więcej o 52,5% rok do roku
• 56,3% wzrost wolumenu przesyłek do Paczkomatów® InPost r/r
• 45,5% wzrost wolumenu paczek kurierskich InPost r/r
• w szczycie świątecznym wzrosty wolumenów dostaw do Paczkomatów® przekroczyły 92%

InPost notuje jeden z najwyższych wskaźników zadowolenia klientów NPS (styczeń 2019, ankieta wysyłana do klientów po wykonaniu usługi):
• InPost Kurier: 70,81 /N=4512/
• Paczkomaty® InPost: 81,5 /N=13278/
Więcej informacji na: www.inpost.pl

KontaktPolub nas na FacebookuSklepy firmDodaj ogłoszenieWyszukiwarka firm