Kampania KONA Electric na OOH

W poniedziałek 2 września rozpoczęła się kampania na nośnikach OOH promująca model Hyundai KONA Electric. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Przez cały wrzesień w Warszawie Hyundai będzie promować model KONA Electric na nośnikach OOH. Hyundai wprowadza obecnie na rynek polski również nowy hybrydowy model KONA. Więcej informacji o obu modelach można znaleźć na stronie hyundai.pl.
Kreację przygotowała agencja Opus B. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.
Agencja mediowa specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę content marketingu i mediów społecznościowych) oraz Havas X (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

KontaktPolub nas na FacebookuSklepy firmDodaj ogłoszenieWyszukiwarka firm