Nowy Dyrektor Generalny ds. Handlu Ceramiki Paradyż

Z początkiem października br. Jacek Wawrzyniak objął stanowisko Dyrektora Generalnego ds. Handlu w Ceramice Paradyż i został Członkiem Zarządu firmy. Na nowym stanowisku będzie odpowiadał za zarządzanie procesami sprzedaży oraz polityką marketingową firmy.

Jacek Wawrzyniak jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego i Szkoły Głównej Handlowej. W swojej karierze był już związany z Ceramiką Paradyż w latach 2005-2012, pełniąc funkcję m.in. Dyrektora Sprzedaży Eksport Wschód. W latach 2013 – 2019 pracował dla firm Curver Poland oraz BRW SA.

– Powrót do Ceramiki Paradyż to dla mnie ogromne wyzwanie i odpowiedzialność za rozwój sprzedaży zarówno na rynku krajowym jak i na rynkach zagranicznych. Rynek płytki ceramicznej przez lata mojej nieobecności w branży bardzo się zmienił i wymaga od nas ogromnego wysiłku, aby móc walczyć o coraz lepszą pozycję na rynku – mówi Jacek Wawrzyniak. – Wracam do firmy, która mnie bardzo dużo nauczyła i jestem pewien, że marka Paradyż to wielki potencjał i ogromne 30-letnie już doświadczenie, które razem możemy wykorzystać dla dalszego rozwoju.

 

Rok 2019 | Jubileusz 30-lecia Ceramiki Paradyż

Ceramika Paradyż to polska, rodzinna firma. Lider i wiodący producent płytek ceramicznych w kraju. Od 30 lat napędza polskie wzornictwo, tworząc i dostarczając Klientom na całym świecie innowacyjne produkty o unikatowym designie i najwyższej jakości. Firma jest laureatem najbardziej prestiżowych nagród w dziedzinie designu i gospodarki – m.in. Dobry Wzór 2018 dla kolekcji Esagon, iF Design 2017 za kolekcję Elanda/Elando oraz Red Dot Design Award 2016 dla kolekcji Trakt, a także Nagrody Gospodarczej Prezydenta RP 2018 oraz Dorocznej Nagrody Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego 2016. Ceramika Paradyż jest wieloletnim Mecenasem Łódź Design Festival, największego wydarzenia poświęconego wzornictwu w tej części Europy oraz współinicjatorem akcji na rzecz poprawy jakości i estetyki w przestrzeni miejskiej. Firma zatrudnia ponad 1600 pracowników, a jej zapleczem jest pięć nowoczesnych zakładów produkcyjnych oraz najnowocześniejszy, w pełni zautomatyzowany magazyn wysokiego składowania. Posiada trzy marki własne: Paradyż jako marka parasolowa z szeroką paletą kolekcji w różnych stylach i formatach, oraz dwie submarki – Paradyż My Way, dedykowana dla klientów poszukujących indywidualnych i nowatorskich rozwiązań wzorniczych, i Paradyż Classica (dawniej Kwadro Ceramika), skierowana do osób ceniących klasyczną elegancję w przystępnej cenie. Kolekcje produktowe Ceramiki Paradyż są komplementarne, oferując Klientom w wielu formatach płytki ścienne, podłogowe, klinkier, dekoracje szklane oraz elementy ozdobne. Ceramika Paradyż to dziś także wizytówka polskiego przemysłu na świecie.

Zapraszamy na www.paradyz.com oraz www.sklep.paradyz.com

KontaktPolub nas na FacebookuSklepy firmDodaj ogłoszenieWyszukiwarka firm