Rozpoczeła się promocja wyprzedażowa promująca SUVy i inne modele marki Hyundai

W telewizji, radio oraz mediach online wystartowała kampania wyprzedażowa promująca SUVy – Tucson, Kona, Santa Fe i inne modele marki Hyundai. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Hyundai Motor Poland, koreański producent samochodów przygotował promocje na najnowsze modele Hyundai z roku 2019. Dodatkowo w dniach 10-12.10.2019 odbędą się Dni Otwarte w salonach Autoryzowanych Dealerów Hyundai, podczas których będzie można sprawdzić szczegóły oraz zapisać się na jazdę testową.


Działania promocyjne zaplanowane są do końca roku i prowadzone w telewizji w dniach 1.10-30.11.2019, radiu w dniach 6.10 – 14.12.2019 oraz mediach online w dniach 7.10-31.12.2019.
Za planowanie i zakup mediów oraz przygotowanie materiałów kreatywnych (digital) odpowiada dom mediowy Havas Media. Natomiast za przygotowanie spotu radiowego oraz za lokalizację spotu telewizyjnego odpowiedzialna jest agencja Opus B.
Więcej na temat promocji:  https://www.hyundai.pl/Promocje/Wyprzedaz_2019/

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: DBI (data driven marketing), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), Affiperf (programmatic trading desk), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), HavasX(dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

KontaktPolub nas na FacebookuSklepy firmDodaj ogłoszenieWyszukiwarka firm