Startuje kampania „Nowa Kia XCeed. Już jest.”

W tym tygodniu wystartowała kampania promująca nowy model Kia XCeed. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Kampania promująca ten model pod hasłem „Nowa Kia XCeed. Już jest.” będzie obejmować emisję spotów w TV oraz kanałach online wideo: YouTube oraz portale VoD. W ramach zaplanowanych działań wykorzystany będzie również display, mobile, social media oraz prowadzonę będą działania SEM. Kampania potrwa do końca listopada.


Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media. Za lokalizację spotu i kreację online odpowiada agencja Interactive Partners. Za komunikację tej kampanii w social mediach odpowiada agencja WebTalk.

 

Kia Motors otwiera nowy rozdział w motoryzacyjnej historii. Teraz gama modelu Ceed obstawia aż cztery segmenty rynku. W ofercie jest kompakt, przestronne kombi, awangardowy shooting brake oraz miejski crossover o dynamicznej stylistyce coupe – XCeed. Tym samym Kia jest pierwszą marką w kategorii aut popularnych, która oferuje aż cztery typy nadwozia w segmencie kompaktów.

Nowa Kia XCeed to stylowy miejski crossover, który łączy zalety SUV-ów i aut kompaktowych. Nowy crossover marki Kia, tzw. CUV (od Crossover Utility Vehicle), prezentuje się bardziej dynamicznie niż klasyczne SUV-y, ale oferuje równie przestronne wnętrze jak one. Podwyższona pozycja za kierownicą w Kia XCeed zapewnia przy tym lepszą widoczność zza kierownicy niż w typowych rodzinnych hatchbackach. XCeed będzie dostępny z cyfrowym zestawem wskaźników o przekątnej 12,3 cala i pakietem zaawansowanych systemów zarówno z zakresu bezpieczeństwa, jak i łączności ze światem zewnętrznym oraz multimedialnych. Nowy miejski crossover będzie jednym z najbardziej zaawansowanych technologicznie samochodów kompaktowych. Ceny Kia XCeed z bogatym wyposażeniem seryjnym – obejmującym m.in. system autonomicznego hamowania z funkcją wykrywania pieszych, asystenta utrzymania pasa ruchu, światła do jazdy dziennej, mijania oraz drogowe wykonane w technologii LED, kamerę cofania z czujnikami parkowania z tyłu, 16-calowe obręcze kół z lekkich stopów, relingi dachowe, skórzaną kierownicę, klimatyzację oraz sprzęt audio z 8-calowym ekranem dotykowym i zestawem głośnomówiącym z Bluetooth – zaczynają się od 79 990 zł.

Kia XCeed jest produkowana w zakładzie w Żylinie na Słowacji. Podobnie jak pozostałe modele marki Kia najnowszy członek rodziny modeli Ceed jest w standardzie oferowany z 7-letnią gwarancją lub na 150.000 kilometrów.

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.
Agencja mediowa specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę content marketingu i mediów społecznościowych) oraz Havas X (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

KontaktPolub nas na FacebookuSklepy firmDodaj ogłoszenieWyszukiwarka firm