Wrześniowa promocja Hyundai Tucson

Z początkiem września wystartowała kampania promująca model Hyundai Tucson i jazdy testowe tego modelu. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

We wrześniu Hyundai Motor Poland rozpoczął kampanie promującą model Tucson. Kampania potrwa przez cały miesiąc i będzie prowadzona w telewizji oraz mediach online. Wrzesień to również ostatni miesiąc promocji Wielkiej Loterii Jazd Testowych. Spośród osób, które odbędą jazdę testową do końca września w dowolnym salonie Autoryzowanego Dealera Hyundai w całej Polsce, zostaną wylosowani zwycięzcy nagród: podwójnej wycieczki do Korei, samochodu Hyundai Tucson na rok oraz bonów paliwowych Shell. Szczegóły i regulamin loterii na: https://loteria.hyundai.pl/.

Za lokalizację spotu TV odpowiada agencja Opus B. Za planowanie i zakup mediów oraz za kreację online odpowiada Havas Media.

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.
Agencja mediowa specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę content marketingu i mediów społecznościowych) oraz Havas X (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

KontaktPolub nas na FacebookuSklepy firmDodaj ogłoszenieWyszukiwarka firm