Arena Media będzie pracować dla Boiron

W wyniku rozstrzygnięcia trwającego pół roku globalnego przetargu mediowego Boiron, agencja Havas Media Group zajmie się kompleksową obsługą mediową marki na 13 europejskich rynkach. Obsługą Boiron w Polsce zajmie się Arena Media (Havas Media Group).

Współpraca rozpocznie się z początkiem nowego roku i będzie obejmować strategiczne wsparcie mediowe, doradztwo i kompleksowy zakup mediów na trzynastu europejskich rynkach – w Polsce, Francji, Rumunii, Rosji, Bułgarii, Włoszech, Portugalii, Słowacji, Belgii, Węgrzech, Czechach, Hiszpanii i Szwajcarii.

Laboratoria Boiron specjalizują się w zrównoważonej, pełnej szacunku i przyjaznej człowiekowi medycynie. Celem marki było znalezienie agencji partnerskiej, która pomoże sprostać komunikacyjnym wyzwaniom współczesnego świata.

Gwarancja kompleksowego wsparcia mediowego Havas Media Group, obejmującego wszystkie kwestie związane z transformacją cyfrową, jak również szeroki zakres kompetencji i głębokie rozumienie rynku, na którym działa Boiron, były kluczowymi czynnikami decydującymi o ostatecznym wyborze agencji.

Arena Media to agencja mediowa, działająca w Polsce od 2010 r. w ramach Havas Media Group, która oferuje kompleksowe usługi w zakresie przygotowywania strategii komunikacyjnych oraz planowania i zakupu mediów. Arena Media jest członkiem Creative Communication Cluster – organizacji, która zrzesza 25 podmiotów branży komunikacyjnej, a jej polski oddział jest jednym z trzynastu zlokalizowanych w 10 krajach świata. Wśród klientów, którzy zaufali Arena Media znajdują się m.in.: Carrefour Polska, Viatris, Grupa Tikkurila, Swarovski, Uniqa czy Unibail-Rodamco-Westfield. Agencja ma na swoim koncie takie nagrody jak Effie, Mixx Awards czy Golden Arrow oraz wyróżnienie „Wzrost Roku” w raporcie Panorama Reklamy 2020 magazynu Press.

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people

Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Havas E-commerce, Ecselis (performance i multichannel), DBI (data driven marketing), Socialyse (social media i content marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Havas Intelligence (badania i strategia). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

Translate »