Czas na „Wygaszanie punktów PAYBACK”!

Od początku stycznia ruszyła kolejna edycja akcji „Wygaszanie punktów PAYBACK”, która potrwa do końca lutego. W tym czasie uczestnicy Programu mogą skorzystać z wyjątkowych ofert dostępnych w sklepie z nagrodami. Równowartość punktów, które stracą ważność, wynosi aż 24 milionów złotych. 

W akcji mogą wziąć udział wszyscy uczestnicy Programu PAYBACK, również ci, których punkty nie są zagrożone wygaśnięciem. Jak? Wystarczy wejść na sklep.payback.pl, gdzie na PAYBACK-owiczów czekają atrakcyjne nagrody rzeczowe przygotowane przez renomowane marki – Tefal, Kärcher, JBL, Ambition czy Russell Hobbs, a także karty podarunkowe na zakupy m.in. na Allegro, RTV Euro AGD, Douglas, H&M i Empik.

Wygaszanie punktów PAYBACK to stały punkt w naszym kalendarzu. Wszystko po to, aby punkty zgromadzone przez uczestników Programu przed trzema laty nie przepadły, a mogły zostać wymienione na wyjątkowe nagrody czy karty upominkowe. Co więcej, punktami można także wspierać akcje charytatywne, np. program Pajacyk, do czego gorąco zachęcamy. Potencjał zakupowy i możliwość wsparcia najbardziej potrzebujących jest w tym roku ogromna – punkty zagrożone wygaśnięciem mają łączną wartość aż 24 mln złotych – tłumaczy Paweł Zuń, e-Commerce Manager w PAYBACK Polska.

Aby sprawdzić, czy nasze punkty mogą wkrótce wygasnąć, należy zalogować się w serwisie internetowym PAYBACK lub w aplikacji i wejść w zakładkę „Moje punkty PAYBACK”, gdzie podane są wszystkie aktualne środki, a także informacja, ile z nich może stracić ważność w najbliższym czasie.

Szczegóły akcji, która potrwa do północy 28 lutego, są dostępne pod adresem www.PAYBACK.pl/wygaszanie.

PAYBACK Polska 

Jesteśmy największym multipartnerskim Programem Bonusowym w Polsce. Uczestnicy naszego Programu mogą zbierać punkty przy pomocy plastikowych kart i nowoczesnej aplikacji. Nagradzamy konsumentów, aby czerpali dodatkową radość z zakupów i doświadczeń z różnymi markami. Wspieramy naszych partnerów w realizacji celów sprzedażowych, budując trwałe relacje z ich klientami.

 

Dzięki skali działania oraz narzędziom Big i Smart Data skutecznie pomagamy firmom wzmacniać ich pozycję na rynku. Pogłębione dane o zwyczajach zakupowych pozwalają na stworzenie spersonalizowanej komunikacji i większe angażowanie klientów.

 

Wśród naszych partnerów są duże sieci handlowe, firmy usługowe oraz największe platformy e-commerce. Uczestnicy Programu mają do dyspozycji tysiące miejsc sprzedaży w tym 250 sklepów online, w których mogą zbierać punkty i wykorzystywać je na różne sposoby:

• podczas płatności za zakupy – 6,8 miliarda wykorzystanych w 2020 roku

• wymieniając na nagrody – już ponad 2 miliony rozdanych nagród

• wymieniając na mile Miles & More

• przekazując na cele charytatywne.

W samym 2020 roku liczba transakcji, w których uczestnicy Programu zbierali i wykorzystywali punkty PAYBACK, sięgnęła ponad 109 milionów, a obrót nimi przekroczył 12,4 miliarda PLN.

Translate »