Dziewięć dni zakupowego szaleństwa w PAYBACK

Już w najbliższy poniedziałek PAYBACK oficjalnie rozpoczyna Black Week. Od 22 do 30 listopada na uczestników Programu będą czekać specjalne promocje przygotowane przez blisko trzydziestu partnerów PAYBACK, w tym między innymi Allegro, CCC, Empik, eobuwie, RTV Euro AGD, H&M, IKEA czy Zalando Lounge. 

W czasie kolejnych dziewięciu dni będzie można zdobyć nawet 30 razy więcej punktów niż podczas zakupów w „zwykłym” czasie. Na stronie internetowej poświęconej akcji payback.pl/black-week opisane będą wszystkie produkty i usługi objęte promocją. W tym roku w PAYBACKowym Black Week wezmą udział znane i cenione marki m. in. AliExpress, Allegro, Answear, CCC, Decathlon, Deichmann, Douglas, Empik, eobuwie, RTV Euro AGD, Groupon, H&M, IKEA, Media Expert, Media Markt, Microsoft, Modivo, Neo24, Neonet, Nike, Orsay, Philips, Samsung, T-Mobile, Vobis i Zalando Lounge. 

Wyjątkowe okazje pojawią się również na sklep.payback.pl. Rabaty do -50% na nagrody, m.in. JBL, Logitech, Puccini, Tefal, Vileda oraz specjalna oferta zniżkowa na karty podarunkowe do takich sklepów jak Allegro, Decathlon, RTV Euro AGD czy Zalando to tylko niektóre z promocji, z których będą mogli skorzystać uczestnicy. 

Zainteresowanie uczestników Programu ubiegłoroczną akcją przerosło najśmielsze oczekiwania. Nasi partnerzy zanotowali w tym czasie wzrosty sprzedaży nawet do 150% w porównaniu do poprzednich tygodni. Tak doskonałe wyniki zachęciły kolejne czołowe marki z rynku e-commerce do dołączenia do nas w tym roku. Pierwsze zgłoszenia do udziału w Black Week otrzymaliśmy już w wakacje – komentuje Robert Olędzki, Digital Business Director w PAYBACK Polska. 

                         

PAYBACK Polska 

Jesteśmy największym multipartnerskim Programem Bonusowym w Polsce. Uczestnicy naszego Programu mogą zbierać punkty przy pomocy plastikowych kart i nowoczesnej aplikacji. Nagradzamy konsumentów, aby czerpali dodatkową radość z zakupów i doświadczeń z różnymi markami. Wspieramy naszych partnerów w realizacji celów sprzedażowych, budując trwałe relacje z ich klientami.

 

Dzięki skali działania oraz narzędziom Big i Smart Data skutecznie pomagamy firmom wzmacniać ich pozycję na rynku. Pogłębione dane o zwyczajach zakupowych pozwalają na stworzenie spersonalizowanej komunikacji i większe angażowanie klientów.

 

Wśród naszych partnerów są duże sieci handlowe, firmy usługowe oraz największe platformy e-commerce. Uczestnicy Programu mają do dyspozycji tysiące miejsc sprzedaży w tym 250 sklepów online, w których mogą zbierać punkty i wykorzystywać je na różne sposoby:

• podczas płatności za zakupy – 6,8 miliarda wykorzystanych w 2020 roku

• wymieniając na nagrody – już ponad 2 miliony rozdanych nagród

• wymieniając na mile Miles & More

• przekazując na cele charytatywne.

W samym 2020 roku liczba transakcji, w których uczestnicy Programu zbierali i wykorzystywali punkty PAYBACK, sięgnęła ponad 109 milionów, a obrót nimi przekroczył 12,4 miliarda PLN.

Translate »