Ekologiczny design i minimalizm w SHIRO – nowej kolekcji od Waterdrop

Lekkość, gra świateł, kwitnące wiśnie zainspirowały markę Waterdrop do stworzenia jej najnowszej kolekcji pod nazwą SHIRO. Linia obejmuje z minimalistyczne akcesoria do picia wody oraz nowy smak flagowego produktu marki – mikrodrinka. SHIRO zadebiutowała w sklepie internetowym producenta 28 marca.

Najnowsza kolekcja została zainspirowana przez japońską estetykę i jej odzwierciedlenie w minimalistycznym designie:

SHIRO jest jednym z najstarszych japońskich słów oznaczającym biel, a także szczerość i autentyczność. W najnowszej kolekcji Waterdrop zapragnęliśmy oddać jego delikatność, ale też szlachetność i moc jaką ze sobą niesie. Efektem jest nowy smak mikrodrinka SHIRO oparty na smaku kwiatu herbaty, żeń-szenia i ślazu oraz linia wysokiej klasy akcesoriów wykonanych ze szlachetnych materiałów. To kolekcja, która pozwoli poczuć w sercu wiosnę i lekkość, której wszyscy potrzebujemy po zimie

Katerina Navratilova, dyrektor marketingu Waterdrop CEE

Butelki z kolekcji SHIRO/ fot. Waterdrop

Minimalizm w ekskluzywnym wydaniu

Linia akcesoriów wchodzących w skład kolekcji SHIRO obejmuje między innymi butelki, kubeczki, karafki, słomki oraz podkładki pod szklanki. W odróżnieniu o poprzednich kolekcji Waterdrop, w których dominowały kwiatowe wzory i żywe barwy, SHIRO utrzymana jest w bieli i przezroczystościach. Uproszczony design, skupiony na dynamicznych liniach pozwala uwypuklić szlachetność zastosowanych materiałów: szkła i porcelany.

Katerina Navratilova wskazuje:

Projektując SHIRO skupiliśmy się na najwyższej jakości surowcach, które nie potrzebują dodatkowego upiększania wzorami, bo same mają wartość estetyczną. Powstały przedmioty wpisujące się w trend minimalizmu i zero waste, które sprawdzą się doskonale zarówno jako akcesorium, jak i element wystroju wnętrza. Porcelanowe karafki z łatwością staną się wazonem, a białe kubeczki pojemnikami do przechowywania – taka wielofunkcyjność pozwala jednej rzeczy służyć nam dobrze przez lata.

W skład kolekcji SHIRO wchodzi też limitowana szklana butelka Sakura – to jedyny zdobiony wzorem element minimalistycznej linii, inspirowany kwiatami kwitnącej wiśni.

Dobry design to ten przyjazny środowisku

Jedną z najważniejszych idei przyświecających Waterdrop jest ochrona środowiska – zarówno poprzez sposób produkcji i pakowania mikrodrinków, jak i przez tworzenie trwałych akcesoriów wielokrotnego użytku, które zostaną ze swoimi użytkownikami przez długie lata. Szklane butelki, słomki wielokrotnego użytku, kubki termiczne będą nie tylko ładnym gadżetem, ale pozwolą też w znaczny sposób zredukować liczbę produkowanego i wyrzucanego plastiku.

By zminimalizować produkcję śladu węglowego butelki produkowane są na terenie Unii Europejskiej (nadruki na nich nanoszone są w Polsce). Jak wskazują dane Waterdrop, dzięki produktom firmy: mikrodrinkom i akcesoriom do picia w ciągu trzech lat na rynku marce udało się zaoszczędzić ilość plastiku odpowiadającą 30 milionom plastikowych butelek.

Kolekcja SHIRO dostępna jest w sklepie internetowym producenta od 28 marca 2021 roku.

Butelka Sakura / fot. Waterdrop

Backgrounder_WD

O Waterdrop

Waterdrop jest producentem mikrodrinków – owocowych kostek rozpuszczalnych w wodzie, nadających jej smak i wartości odżywcze bez cukru, a także akcesoriów do picia wody: butelek szklanych i ze stali nierdzewnej, kubków termicznych, karafek i innych. Waterdrop obecny jest na rynkach międzynarodowych, między innymi w Austrii, Anglii, Niemczech, Francji i rynkach skandynawskich, a od 2020 roku także na rynku polskim. Podstawą działalności firmy jest wspieranie swoich odbiorców w codziennym wypijaniu odpowiedniej ilości płynów i dostarczenie im alternatywy dla słodzonych napojów, a także dbanie o środowisko naturalne poprzez ograniczenie produkcji plastiku zużywanego do pakowania i transportu napojów, produkcję trwałych i ekologicznych akcesoriów do picia wody oraz angażowanie się w inicjatywy prośrodowiskowe.