Elizabeth Arden promuje zapach Mandarin Blossom i slow life

Elizabeth Arden, marka dystrybuowana przez firmę Sirowa Poland, ogłosiła konkurs dla swoich klientek, w którym do wygrania są warsztaty dotyczące slow life oraz samorozwoju kobiet. Jest to finalny etap kampanii promującej kolekcję zapachów od Elizabeth Arden – White Tea, w tym nowość Mandarin Blossom. Media w kampanii zakupiła agencja mediowa Havas Media.

Portfolio zapachów marki Elizabeth Arden powiększyło się w tym roku o nowość – White Tea Mandarin Blossom. Kampania promująca linię White Tea rozpoczęła się w marcu, a od lipca koncentruje się na nowości – zapachu White Tea Mandarin Blossom. Kulminacją zaplanowanych działań jest konkurs organizowany wraz z magazynem Zwierciadło, w którym do wygrania są warsztaty slow life pod hasłem „Zwolnij, by zachwycić się sobą i światem wokół” zaplanowane na 19 września. Spotkanie poprowadzi Dagmara Gmitrzak, trenerka rozwoju osobistego, która będzie pokazywać jak odnaleźć wewnętrzną harmonię, spokój i siłę przy wykorzystaniu technik mindfulness, relaksacji, koherencji serca czy tańca. Konkurs trwa do 7 września i aby wziąć w nim udział należy odpowiedzieć na pytanie:  Co dla Ciebie oznacza slow life?

W kampanii, która trwa od wiosny, wykorzystane zostały reklamy i artykuły sponsorowane w Zwierciadle, kanały social media miesięcznika oraz nośniki OOH w całej Polsce. W działania promocyjne zostały również zaangażowane influencerki: Kate.Simple.Life, Natalia Knopek z Simplife.pl oraz Paulina Ostrowska – Mrsostrovia, które promują perfumy w ramach prowadzonych przez siebie mediów społecznościowych. Finał kampanii zaplanowany jest na 19 września, kiedy odbędą się warsztaty ze zwycięskimi konsumentkami. Za koncept kreatywny, jego realizację oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media.

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Agencja mediowa specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne podmioty – Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Socialyse (social media i content marketing). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Havas Intelligence. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.