European Search Awards rozdane: dwa wyróżnienia dla wrocławskiej agencji Elephate

Poznaliśmy wyniki tegorocznej edycji European Search Awards. Wrocławska agencja Elephate została doceniona w dwóch kategoriach: Best use of content marketing   za współpracę z marką Nutridome oraz Best use of SEO B2B za współpracę z Europejskim Funduszem Leasingowym. Branżowe wyróżnienia przyznano 27 maja na gali, która w tym roku odbyła się online.

Nagrody European Search Awards zostały przyznane. Doceniono nimi najlepsze europejskie kampanie i strategie SEO zrealizowane w 2020 roku. Elephate była jedną z siedemnastu polskich firm, które znalazły się wśród nominowanych. Finalnie wyróżniono ją statuetką w dwóch kategoriach.

W kategorii Best use of content marketing doceniono współpracę z marką kosmetyków naturalnych Nutridome. Strategia obejmowała prowadzenie magazynu online NMAG oraz kampanie digital PR zrealizowane dla klienta. Nagroda w kategorii Best use of SEO B2B została przyznana współpracy z Europejskim Funduszem Leasingowym. Obejmowała ona prowadzenie bloga branżowego Biznes i Ty oraz kampanie digital PR. To drugie już wyróżnienie dla tego projektu – doceniono go również w konkursie European Content Awards w marcu br.

Do finału konkursu EU Search Awards zakwalifikowano również 5 innych projektów Elephate. Na shortliście ogłoszonej 26 marca br. znalazły się nominacje w kategoriach:

  • Best use of search – branża handel/e-commerce – za współpracę z nutridome.pl oraz wokularach.pl;
  • Best use of search – branża finansowa – za współpracę z Europejskim Funduszem Leasingowym;
  • Best use of content marketing – za współpracę z marką VOX;
  • Best use of PR in a search campaign – za współpracę z marką VOX.

 

  • Sporym wyróżnieniem było już dla nas otrzymanie 7 nominacji w 5 kategoriach do tegorocznych European Search Awards. Jednak dwie statuetki w najważniejszym branżowym plebiscycie w Europie to z pewnością duży powód do świętowania, zwłaszcza, że współpraca z Europejskim Funduszem Leasingowym została nagrodzona po raz drugi w tym roku – mówi Wojtek Mazur, CEO i założyciel agencji Elephate.

 

Z pełną listą zwycięzców można zapoznać się na stronie:

https://europeansearchawards.com/2021-winners/

 

Wrocławska agencja Elephate działa w obszarze content marketingu już od 2012 roku. Aktualnie realizuje projekty dla kilkunastu klientów – m.in. z Polski, Wielkiej Brytanii, USA i Holandii. W 2018 roku wyróżniono ją nagrodą dla najlepszej małej agencji SEO w Europie. Elephate ma na swoim koncie także trzy statuetki Power of Content Marketing za kampanie kreatywne zrealizowane na polskim rynku.
https://www.elephate.com