Glovo stosuje „bezkontaktową” dostawę

Glovo nieustannie monitoruje rozwój sytuacji w kontekście rozprzestrzeniania się choroby COVID-19 (wywołanej nowym koronawirusem) oraz przestrzega porad i wytycznych Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), wdrażając je odpowiednio w swoje działania biznesowe.

Najwyższym priorytetem firmy jest zdrowie, bezpieczeństwo oraz dobre samopoczucie klientów, kurierów i partnerów. Z tego powodu Glovo wdrożyło opcję „bezkontaktowej” dostawy, aby klienci mogli odebrać swoje zamówienie z wybranego miejsca (spod drzwi, przy bramie) bez kontaktu z kurierem.
Biorąc pod uwagę utrzymującą się niepewność dotyczącą COVID-19, Glovo już wcześniej zrezygnowało z konieczności zostawiania podpisu przez klientów u dostawcy. Firma uważa, iż te praktyki przyczynią się do zmniejszenia kontaktu między zamawiającym a kurierem, sprawiając, że dostawa staje się bezpieczniejszą dla obu stron.
Glovo zaleca również, aby partnerzy aplikacji przestrzegali zasad higieny, takich jak dezynfekcja toreb przed przekazaniem ich kurierom, unikanie dotykania uchwytów toreb i trzymanie za boki podczas przenoszenia. Jak do tej pory, aplikacja nadal będzie współpracować z lokalnymi biznesami i restauracjami, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie sektora, tak aby mógł on zaspokoić potrzeby wszystkich grup.


Podkreślając ważność zaleceń wydanych przez Światową Organizację Zdrowia, Glovo chce je przytoczyć jeszcze raz, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się choroby. Są to:
• Częste i dokładnie mycie rąk mydłem i wodą oraz regularne stosowanie środków do dezynfekcji rąk z alkoholem.
• Zakrywanie ust podczas kichania lub kaszlu chusteczką lub wewnętrzną częścią łokcia. Po użyciu chusteczki należy wyrzucić.
• Poważne podejście do pojawiających się objawów choroby i natychmiastowe zwrócenie się o pomoc lekarską, szczególnie w przypadku kaszlu, gorączki i objawów grypopodobnych.
Glovo dzieli się oficjalnymi zaleceniami zarówno z kurierami, jak i partnerami we wszystkich miastach, w których działa. Firma przypomina wszystkim swoim pracownikom i współpracownikom, aby wszelkie oznaki choroby traktowali poważnie i w razie potrzeby zwrócili się o pomoc medyczną.

O Glovo
Glovo to aplikacja, która pozwala kupować, odbierać i wysyłać dowolny produkt w tym samym mieście w czasie krótszym niż godzina. Ma ponad 2,5 miliona aktywnych użytkowników miesięcznie i 25 000 partnerów stowarzyszonych. Glovo działa w 298 miastach w 22 krajach, w tym w EMEA, LATAM, a nawet w Afryce Subsaharyjskiej. Glovo zatrudnia obecnie ponad 1500 osób na całym świecie w tym ponad 890 pracowników w Barcelonie. Na ten moment więcej niż 51 000 aktywnych kurierów zarabia na platformie.
Więcej informacji na stronie: www.glovoapp.com

KontaktPolub nas na FacebookuSklepy firmDodaj ogłoszenieWyszukiwarka firm