Grillowanie na bogato i z głową

Blisko 40% Polaków zadeklarowało, że na grillowanie podczas majówki przeznaczy od 51 do 100 zł. Przy tym ponad 93% ankietowanych przyznało, że wszystkie niezbędne produkty postara się kupić w promocyjnej cenie. Z myślą o tej grupie konsumentów Kaufland przygotował specjalną ofertę prezentowaną w ramach najnowszej letniej kampanii reklamowej „Tanie lato na bogato”.

Kampania zintegrowana „Tanie lato na bogato” obejmuje serię humorystycznych spotów. Pojawią się one we wszystkich najważniejszych kanałach komunikacji – w prasie, telewizji, mediach społecznościowych, a także w materiałach POS. Głównym bohaterem kampanii jest amator letniego wypoczynku, który dzięki specjalnej ofercie z sieci Kaufland  dowie się, jak przyjemnie i bezproblemowo relaksować się w trakcie letnich miesięcy. W pierwszym etapie kampanii, którego hasło brzmi „Tanio grilluj na bogato”, sieć Kaufland w humorystycznym spocie zaprezentuje klientom sztukę grillowania oraz będzie promować artykuły, dzięki którym można przygotować grilla zarówno dla miłośników mięs, jak i wegetarian i wegan w przystępnej cenie. W kolejnych odsłonach kampanii Kaufland zaprezentuje kolejne pomysły na letni relaks. Za koncepcję filmów odpowiada agencja Ancymony, a za ich produkcję – studio filmowe Ikona. Zakupem mediów zajęła się firma Media Insight. Kampania „Tanie lato na bogato” startuje w ostatnim tygodniu kwietnia i potrwa do końca sierpnia.

W ogrodzie jak w restauracji

Niespełna 20% Polaków w czasie pandemii najbardziej tęskni za wizytami w restauracji. Grillowanie, mimo skromniejszego niż dotychczas grona, z pewnością przyniesie nam namiastkę kulinarnych wojaży zahamowanych przez lockdown. Sezonowa oferta sklepów Kaufland obejmuje wszystkie produkty, bez których nie wyobrażamy sobie udanego grilla. Poza kiełbasą, boczkiem czy szaszłykami królującymi na ruszcie w asortymencie znajdziemy bogaty wybór artykułów kuchni świata, a także produktów wege, które coraz bardziej zyskują na popularności. Klienci zaopatrzą się u nas także w akcesoria niezbędne do gotowania na świeżym powietrzu, w tym różnego rodzaju grille, rozpałki i jednorazowe naczynia przyjazne środowisku. Wiele produktów zarówno spożywczych, jak  i przemysłowych znajdziemy w asortymencie marki własnej Kauflandu – Let’s BBQ, która powstała właśnie z myślą o miłośnikach grillowania – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 132 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 227 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.