Havas Media dla marki Astratex

Agencja Havas Media wygrała przetarg na obsługę mediową w zakresie kampanii TV marki odzieżowej Astratex. W lipcu startuje pierwsza kampania realizowana przez Havas Media.

Astratex to firma, która od ponad 20 lat oferuje w sprzedaży damską bieliznę i stroje kąpielowe. Agencja mediowa Havas Media zwyciężyła w rozpisanym przez firmę przetargu na obsługę mediową w zakresie planowania i zakupu kampanii telewizyjnych. W ramach rozpoczętej współpracy z początkiem lipca startuje pierwsza kampania TV marki realizowana na polskim rynku. Spot będzie można oglądać na antenach TVP, Polsat i TVN oraz w stacjach tematycznych dobranych pod grupę.

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Agencja mediowa specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne podmioty – Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Socialyse (social media i content marketing). W ramach grupy działa także Havas E-Commerce oraz dział badań i strategii Havas Intelligence. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.