Havas Media dla wydawnictwa RBA

Agencja Havas Media zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową wydawnictwa RBA. Marka startuje z kampanią promującą kolekcję Minerały Świata.

Od lutego 2020 r. Havas Media obsługuje mediowo hiszpańskie wydawnictwo RBA. W ramach nawiązanej współpracy startuje kampania promująca kolekcję Minerały Świata, która została przygotowana w partnerstwie z National Geographic. Kampania, opierająca się na spotach 10’’ i 15’’, potrwa w dniach 19-29 lutego i będzie prowadzona na antenach TVN, Polsatu oraz w stacjach tematycznych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media, za kreację odpowiada Albiñana Films i Studio Zet.

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.
Agencja mediowa specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne podmioty – Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Socialyse (social media i content marketing). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

KontaktPolub nas na FacebookuSklepy firmDodaj ogłoszenieWyszukiwarka firm