Hyundai Motor Poland został Partnerem Technicznym Białowieskiego Parku Narodowego

W tym tygodniu wystartowała kampania wizerunkowa marki Hyundai, promująca model KONA Electric. Ten niepowodujący hałasu model został przekazany Białowieskiemu Parkowi Narodowemu. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

 

Marka samochodów Hyundai została Partnerem Technicznym Białowieskiego Parku Narodowego, którego służby od maja do grudnia 2021 będą mieć do dyspozycji bezemisyjny, niepowodujący hałasu model Hyundai KONA Electric z akumulatorem 64 kWh i silnikiem o mocy 204 KM oraz zasięgiem 484 km (WLTP). Białowieski Park Narodowy chroni najlepiej zachowany fragment Puszczy Białowieskiej – ostatni na niżu Europy las naturalny, o charakterze pierwotnym; jest także ostoją dla liczącego kilkaset sztuk, największego na świecie wolnego stada żubrów. Partnerstwo jest wyrazem zaangażowania marki Hyundai w budowanie ekosystemu zrównoważonej mobilności oraz promowanie świadomości ekologicznej. 

W poniedziałek rozpoczęła się kampania wizerunkowa marki, która będzie realizowana  do końca sierpnia w serwisie YouTube. Autorem spotu jest agencja Artcore. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Havas Media.

Dłuższa wersja:

Krótsza wersja:

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Agencja mediowa specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne podmioty – Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Socialyse (social media i content marketing). W ramach grupy działa także Havas E-Commerce oraz dział badań i strategii Havas Intelligence. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.