Hyundai promuje nowość – model BAYON

Wystartowała kampania promująca nowość w portfolio Hyundai, czyli model BAYON. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

Rodzina SUV-ów Hyundai powiększyła się o całkowicie nowy model BAYON. Najnowszy SUV marki segmentu B wyróżnia się kompaktowym nadwoziem, przestronnym wnętrzem oraz długą listą inteligentnych funkcji bezpieczeństwa i łączności. Dziś rozpoczęła się kampania promująca nowość w TV (potrwa do 30 czerwca) oraz na formatach display, która zakończy się 27 lipca. Za planowanie i zakup mediów oraz kreację digital odpowiada agencja Havas Media. Za przygotowanie spotu TV odpowiedzialna jest agencja Artcore.

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Agencja mediowa specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne podmioty – Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Socialyse (social media i content marketing). W ramach grupy działa także Havas E-Commerce oraz dział badań i strategii Havas Intelligence. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.