Hyundai w marcu promuje model Nowa Elantra

W zeszłym tygodniu wystartowała najnowsza kampania marki Hyundai promująca Nową Elantrę „Odważ się wyróżnić”. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

W marcu koreański producent samochodów rozpoczął kampanię reklamową modelu Nowa Elantra, która potrwa do 18 kwietnia. Kampania jest realizowana na formatach display oraz w kanałach video online. Za planowanie i zakup mediów oraz kreację digital odpowiada agencja Havas Media.

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

  • Agencja mediowa specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne podmioty – Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Socialyse (social media i content marketing). W ramach grupy działa także Havas E-Commerce oraz dział badań i strategii Havas Intelligence. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.