Hyundai z kampanią promującą model KONA

W kwietniu wystartowała nowa kampania promująca model Hyundai KONA. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.

W kwietniu Hyundai promuje nowy model KONA. Kampania prezentuje nowy design oraz ulepszoną gamę SUV-ów marki Hyundai oferujących szeroki wybór przyjaznych środowisku napędów: konwencjonalny, hybrydowy oraz w pełni elektryczny o zerowej emisji. KONA jest jednym z najważniejszych SUV-ów w ofercie marki Hyundai, który od premiery w 2017 roku szybko zdobywał udział w rynku i obecnie jest jednym z najpopularniejszych modeli Hyundaia w Polsce i Europie.

Kampania w TV, która wystartowała 1 kwietnia, potrwa do 16 maja, a kampania digitalowa, która rozpoczęła się w zeszłym tygodniu, do końca maja. Za zaplanowanie i zakup mediów oraz przygotowanie kreacji online odpowiada Havas Media.

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

  • Agencja mediowa specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne podmioty – Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Socialyse (social media i content marketing). W ramach grupy działa także Havas E-Commerce oraz dział badań i strategii Havas Intelligence. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.