Hyundai z kampanią promującą modele KONA

Wraz z początkiem lipca rozpoczęła się kampania promująca rodzinę modeli Hyundai KONA. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.

Z początkiem wakacji marka Hyundai postawiła na reklamę flagowych modeli Kona o różnych rodzajach napędów. W ramach akcji koreański producent promuje model KONA z napędem konwencjonalnym, hybrydowym i elektrycznym z korzystnymi warunkami finansowania. Kampania, która wystartowała 1 lipca potrwa do 7 sierpnia 2020 r. W ramach zaplanowanych działań realizowana jest kampania w TV (6-27.07) oraz w mediach digital.

Za lokalizację i produkcję spotu TV odpowiada agencja Artcore, za zaplanowanie i zakup mediów oraz kreację digital odpowiedzialna jest agencja Havas Media.

Spot:  

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Agencja mediowa specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne podmioty – Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Socialyse (social media i content marketing). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Havas Intelligence. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.