Idea Creative Group z kolejnym projektem online

Idea Creative Group zorganizowała coroczne spotkanie strategiczne dla Top Managementu jednej z wiodących firm audytorsko-doradczych. Chcąc zapewnić komfort i bezpieczeństwo uczestnikom, tym razem wydarzenie przeprowadzono w formacie wirtualnym.

Coroczne spotkania Managerów to niezwykle ważny element strategii rozwoju wielu dużych firm i korporacji. Nic dziwnego, że wiele z nich nawet w czasie pandemii nie chce rezygnować z możliwości integracji i budowania więzi między pracownikami. Stąd też jedna z największych firm audytorsko-doradczych na podsumowanie minionego roku oraz prezentację planów na przyszłość wybrała wirtualną formułę spotkania. Za powodzenie całego projektu odpowiadała agencja Idea Creative Group.

Wydarzenie trwało dwa dni. Co ważne, część wspólna zgromadziła kilka tysięcy osób. Później spotkania prowadzone były symultanicznie z podziałem na dwie grupy – kadrę zarządzającą oraz pozostałych pracowników. Warto podkreślić, że nadawano je na żywo ze specjalnego, wirtualnego studia poprzez dedykowaną platformę internetową. Agencja opracowała oprawę techniczno- multimedialną wydarzenia oraz skoordynowała bezpiecznie wystąpienia wszystkich gości, ekspertów, mówców wewnętrznych i zewnętrznych.

Zrealizowany projekt potwierdza naszą tezę. Przy odpowiednim know how, doświadczeniu, możliwościach sprzętowych oraz umiejętnym wykorzystaniu tych narzędzi realizacja wydarzenia w sieci dla kilku tysięcy osób może przebiegać nie tylko bezpiecznie, sprawnie i bez zakłóceń, ale również innowacyjnie, digitalowo wraz z elementami interakcji, dając tyle samo korzyści i satysfakcji co stacjonarna forma eventu. Jesteśmy przekonani, że już wkrótce wirtualne konferencje czy kongresy staną się stałym elementem krajobrazu biznesowego” – przekonuje Aneta Radzimirska, CEO z Idea Creative Group.

Na koniec warto dodać, iż część prelegentów zaangażowana była na miejscu w studio, natomiast pozostali łączyli się zdalnie ze studiem. Goście mieli możliwość wyboru formy wystąpienia do ostatniego momentu spotkania. Dodatkową atrakcją towarzyszącą prelekcjom była możliwość zadawania pytań, udziału w teście czy też wypełnienia ankiety po realizacji. Gościem specjalnym wydarzenia był jeden z bardziej rozpoznawalnych w Polsce psychologów i mówców motywacyjnych.

________________________________________________

Idea Creative Group to agencja świadcząca usługi w szeroko pojętej komunikacji. Działania Idea Creative Group osadzone są na czterech filarach: idea events (organizacja wydarzeń offlinowych), idea events online (transmisje online, produkcje hybrydowe oraz telewizyjne), idea digital (projektowanie i stawianie stron www, kampanie bannerowe, działania w social mediach, influencer marketing, aplikacje) oraz idea communication (strategia komunikacyjna, zintegrowane kampanie reklamowe).