InPost nawiązuje współpracę z skąpiec.pl

Specjalne oznaczenie ofert z bezpieczną w trakcie pandemii dostawą do Paczkomatów®

InPost – lider nowoczesnej logistyki w Polsce – nawiązał bezpośrednią współpracę z porównywarką cen Skąpiec.pl. Przy ofertach poszczególnych sklepów internetowych pojawiły się oznaczenia, które pozwalają na sprawne odnalezienie tych z nich, które oferują dostawę do Paczkomatów®. Odbierając paczkę z maszyny InPost nie trzeba dotykać panelu sterującego – zdalne otworzenie skrytki możliwe jest już z poziomu darmowej aplikacji InPost na smartfony do pobrania w sklepach App Store i Google Play.


Firmy podjęły współprace w trosce o zdrowie kupujących online – wprowadzone rozwiązanie ułatwi Internautom zakupy w sieci z zachowaniem standardów bezpieczeństwa. Oznaczenie InPost Paczkomaty® pojawia się przy ofertach sklepów, które umożliwiają wybór dostawy do Paczkomatów®.

„W czasach ogólnonarodowej kwarantanny Polacy masowo korzystają z usług InPost, gdy kupują online. Niezwykle ważne jest teraz, aby – zgodnie z zaleceniami epidemiologów – ograniczyć kontakt między ludźmi do minimum. Współpraca ze Skąpiec.pl pokazuje jak błyskawicznie dostosowujemy się do nowych wymogów oraz potrzeb klientów. Dla robiących e-zakupy dostępnych jest już ponad 6000 Paczkomatów® w całej Polsce – są one w pełnej gotowości do pracy 24 godziny na dobę, przez wszystkie siedem dni w tygodniu. Gorąco zachęcam wszystkich, by ściągnęli sobie na smartfony bezpłatną aplikację InPost, umożliwiającą nie tylko proste wykonanie wszystkich czynności związanych z odbiorem paczki i jej śledzeniem, ale i otwieranie skrytek Paczkomatów® w sposób bezpieczny, bez dotykania panelu sterującego” – podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPost.

„W tym niełatwym czasie zależało nam przede wszystkim, aby Internauci czuli się pewnie decydując o zakupach w sieci. Współpraca z InPost realizuje właśnie ten cel. Od teraz przeglądając oferty nasi użytkownicy mogą z łatwością wybrać te z dostawą do Paczkomatu®, która ogranicza bezpośredni kontakt z drugą osobą. Chcemy, aby nasz serwis pomagał w wyborze nie tylko najdogodniejszej oferty cenowej, ale również dostarczał przydatnych informacji dotyczących bezpieczeństwa zakupów” – mówi Tomasz Świta, business owner Skąpiec.pl.

Rekomendacje InPost na okres pandemii koronawirusa:
• gdy masz wybór pomiędzy dostawą przez kuriera InPost i do Paczkomatu® InPost – zamawiaj do Paczkomatu® – co pozwala ograniczyć kontakt z innymi osobami
• odbierając paczkę z Paczkomatu® InPost nie dotykaj panelu sterującego – otwórz skrytkę Paczkomatu® zdalnie za pomocą darmowej aplikacji InPost z poziomu smartfona (aplikacja do pobrania w sklepach App Store i Google Play)
• przy dostawach do domu/mieszkania zalecamy kurierom i odbiorcom zachowanie odpowiedniego dystansu i przekazywanie przesyłek w drzwiach lub przed domem, celem minimalizowania czasu bezpośredniego kontaktu
• zgodnie z wytycznymi instytucji sanitarnych zalecamy unikanie bezpośredniego kontaktu w formie witania się przez podanie rąk, przekazywania – w trakcie składania podpisu – komputerów mobilnych, długopisów itp.
Systematycznie rośnie zapotrzebowanie na usługi InPost – liczba Paczkomatów® (ponad 6000 urządzeń w Polsce) przekroczyła skalę placówek własnych Poczty Polskiej (4600).
Aż 63% kupujących w Internecie deklaruje, że najczęściej korzystają z usług oferowanych przez InPost – to najwyższy wynik wśród wszystkich firm logistycznych działających w Polsce.
InPost z uwagi na rosnące zapotrzebowanie na usługi paczkomatowe® w związku pandemią przyspieszył start nowej usługi „Paczka w Weekend” umożliwiającej dostawy do Paczkomatów® także w soboty i niedziele – koszt usługi to 4,99 zł brutto. W ramach „Paczki w weekend” przesyłki zostaną dostarczone do klientów w weekend, jeśli nadanie (czyli przekazanie paczki do Paczkomatu® lub POP albo złożenie zlecenia na odbiór przez kuriera), nastąpi w sobotę do godziny 13:00.
InPost udostępnił nowatorskie rozwiązanie pozwalające na zarządzanie Paczkomatem® i swoją paczką z poziomu aplikacji. Od kilku miesięcy przy jednym Paczkomacie® przesyłki będzie mogło odbierać wiele osób na raz. Strategia GO MOBILE! to kolejny krok w reorientacji branży logistycznej w kierunku mobilności. InPost umożliwi też niedługo nadawanie przesyłek za pomocą aplikacji zainstalowanej w smartfonie. Z InPost można skontaktować się teraz także za pomocą Google Asystenta. Rozmowę zaczyna się od wywołania bota o nazwie ChatBot Mat frazą

„Porozmawiaj z InPost”. Klienci mogą zapytać m.in. o status przesyłki, najbliższy Paczkomat®, a także nowość – numer do kuriera. Ten sam Bot jest dostępny także na Messengerze, wraz ze wszystkimi swoimi funkcjonalnościami
InPost to największy w Polsce operator logistyczny, w którego zainwestowały amerykańskie fundusze inwestycyjne Advent International i KKR. Firma oferuje usługi kurierskie oraz dostawy za pośrednictwem ogólnopolskiej sieci Paczkomatów® InPost dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, w tym kompleksowe usługi dedykowane branży e-commerce.
Więcej informacji na: www.inpost.pl

KontaktPolub nas na Facebooku