IONIQ 5 w najnowszej kampanii Hyundai

Rozpoczęła się kampania promująca nowego elektrycznego SUVa Hyundai – IONIQ 5. Za kreację oraz zakup mediów odpowiada agencja Havas Media.

W sierpniu i wrześniu koreański producent samochodów promuje nowego SUVa w swojej elektromobilnej gamie, model IONIQ 5. To całkowicie elektryczny pojazd, nieemitujący spalin. Brak sprzęgła oraz przekładni wpływa na niższe koszty eksploatacji, a ruszanie spod świateł jest błyskawiczne dzięki wysokiej wartości momentu obrotowego. W sierpniu wystartowała kampania reklamowa IONIQ 5, w ramach której przy drogach dojazdowych do wakacyjnych kurortów zawisły nośniki OOH. W połowie sierpnia rozpoczęła się główna część kampanii, która zakończy się z końcem września.

Za planowanie i zakup mediów oraz przygotowanie kreacji digital i OOH odpowiada Havas Media.

_______________________________

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Agencja mediowa specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne podmioty – Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Socialyse (social media i content marketing). W ramach grupy działa także Havas E-Commerce oraz dział badań i strategii Havas Intelligence. Od 2013