Jacobs z kampanią promującą loterię

Firma Jacobs Douwe Egberts, wystartowała z ogólnopolską loterią kaw ziarnistych marki Jacobs. Organizację loterii powierzono agencji First Line Polska, a planowanie i zakup mediów agencji Havas Media.

 Loteria marki Jacobs prowadzona jest pod hasłem Kup ziarna Jacobs i graj o ekspresy Philips”. Przyjmowanie zgłoszeń potrwa od 1 do 30 września 2021 r. Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić dowolne opakowanie kawy ziarnistej Jacobs, zachować dowód zakupu i zarejestrować go w formularzu na stronie: www.kawajacobs.pl/grajoekspres. Zgłoszenia biorą udział w codziennej loterii, w której do wygrania jest jeden express Philips LatteGo oraz 10 rocznych zapasów kawy Jacobs. 

Loterię wspiera kampania reklamowa, która potrwa do 30 września. W kampanii wykorzystane zostały spoty emitowane w telewizji, kanały digitalowe i social media, jak również materiały POSM w sklepach stacjonarnych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja komunikacji marketingowej Havas Media, za kreację odpowiada Hercules Transforming Communication, a za organizację i obsługę loterii FIRST LINE Polska.

***

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Havas E-commerce, Ecselis (performance i multichannel), DBI (data driven marketing), Socialyse (social media i content marketing),  LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Havas Intelligence (badania i strategia). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

Informacje o agencji FIRST LINE Polska:

FIRST LINE Polska Sp. z o.o. jest agencją marketingu zintegrowanego, działającą na rynku od 2010 roku. Specjalizuje się w organizacji akcji promocyjnych efektywnie zwiększających sprzedaż tj. loterii promocyjnych i audioteksowych, konkursów, programów lojalnościowych i motywacyjnych, jak również wspierających działania sprzedażowe w trade marketingu. W ramach dotychczasowej współpracy realizowała projekty dla polskich i międzynarodowych marek głównie z branży FMCG i motoryzacyjnej m.in. dla: Total Polska, S.M. Mlekovita, Prymat Sp. z o.o., ZT Kruszwica, Grupa Żywiec. www.1stline.pl