JADE 2021 w hybrydowym wydaniu agencji Idea Creative Group

Za nami Jedyna Taka Akademia Dermatologii Estetycznej – Spotkanie Praktyków (JADE 2021) – jedno z najbardziej znaczących wydarzeń w branży Dermatologii Estetycznej. Nad realizacją techniczną i oprawą multimedialną Kongresu czuwała agencja Idea Creative Group. 

W dniach 11-13 czerwca br., w Radisson Blu Hotel w Sopocie, odbył się Kongres JADE 2021 (Jedyna Taka Akademia Dermatologii Estetycznej – Spotkanie Praktyków). Należy w tym miejscu podkreślić, iż już od wielu lat wydarzenie to gromadzi czołowych krajowych specjalistów z dziedziny dermatologii estetycznej, co daje doskonałą okazję do wymiany doświadczeń oraz refleksji w ramach wyżej wymienionej dziedziny. 

Tegoroczna edycja JADE 2021 odbyła się w formacie hybrydowym. Za realizację techniczną oraz multimedialną wydarzenia odpowiadała agencja Idea Creative Group. 

„To jeden z pierwszych tego typu eventów zorganizowanych w formule hybrydowej. Format ten pozwolił na udział w Kongresie nie tylko uczestnikom fizycznie obecnym na miejscu wydarzenia, lecz także i tym, którzy przybyć na konferencję nie mogli i wybrali zdalne połączenie. Wsłuchując się w obecne potrzeby rynkowe nie mam wątpliwości, że to właśnie połączenie świata online ze światem rzeczywistym zapewnia potężną dawkę narzędzi do komunikacji z odbiorcą na wielu jej płaszczyznach” – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.

Warto podkreślić, że specjalnie na okoliczność Kongresu stworzone zostało Wirtualne Studio z półokrągłym ekranem diodowym, który pozwolił na transmisję online przygotowanych i nagranych wcześniej zabiegów. Co ważne, wszyscy uczestnicy wydarzenia mogli zadawać pytania lekarzowi, który wspomniany zabieg przeprowadził – zarówno bezpośrednio z sali, jak i poprzez chat. 

W ramach zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa wszystkich uczestników, na terenie hotelu porozstawiane zostały plazmy tak, aby każda z osób uczestniczących – bez względu na aktualnie miejsce przebywania w hotelu – miała możliwość oglądania wykładów na bieżąco.

Na koniec warto dodać, że udział w wydarzeniu wzięło 520 uczestników stacjonarnych oraz 134 uczestników online. Organizatorem wydarzenia było Polskie Towarzystwo Dermatologiczne oraz Sekcja Dermatologii Estetycznej. Honorowy Patronat nad wydarzeniem objął Komitet Naukowy Sekcji Dermatologii Estetycznej Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego. Partnerem Strategicznym była marka Galderma, Sponsorem Platynowym zaś marka Croma Pharma. 

Patronat Medialny nad tegoroczną edycją Jedynej Takiej Akademii Dermatologii Estetycznej – Spotkania Praktyków (JADE 2021) objęli: Aesthetica, Kosmetologia Estetyczna, Rynek Estetyczny, Wirtualna Klinika, Zatoka Piękna, Uroda i Medycyna, Zatrzymaj Młodość, Estheticon oraz Gala Beauty Stars. 

_____________________________________________

Idea Creative Group to agencja świadcząca usługi w szeroko pojętej komunikacji. Działania Idea Creative Group osadzone są na czterech filarach: idea events (organizacja wydarzeń offlinowych), idea events online (transmisje online, produkcje hybrydowe oraz telewizyjne), idea digital (projektowanie i stawianie stron www, kampanie bannerowe, działania w social mediach, influencer marketing, aplikacje) oraz idea communication (strategia komunikacyjna, zintegrowane kampanie reklamowe).