Karol Kamas nowym Dyrektorem Marketingu i Rozwoju w Sodexo

Od grudnia 2020 roku obowiązki Dyrektora Marketingu i Rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services, wiodącego dostawcy kompleksowych usług motywacyjnych, pełni Karol Kamas.

Karol Kamas ma ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze marketingu i zarządzania produktami. Specjalizuje się w sektorze usług, ze szczególnym uwzględnieniem branży finansowej. W ramach obejmowanego stanowiska będzie współtworzył strategię rozwoju biznesu Sodexo oraz odpowiadał za przygotowanie i realizację strategii marketingowej i komunikacyjnej na polskim rynku.

W naszej strategii biznesowej najważniejsze są cyfryzacja, innowacje i pełna koncentracja na realnych potrzebach naszych Klientów. Jestem przekonany, że doświadczenia Karola Kamasa w obszarach innowacji, digital i zarządzania relacjami z Klientami, zdobyte na wymagającym i niezwykle złożonym rynku finansowym, pozwolą nam jeszcze skuteczniej realizować nasze ambitne cele – powiedział Arkadiusz Rochala, Dyrektor Generalny Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.

Nowy Dyrektor Marketingu i Rozwoju przez ostatnie 5 lat pracował w banku BNP Paribas, w którym początkowo był dyrektorem komunikacji marketingowej, później zarządzał segmentami klientów detalicznych i biznesowych oraz departamentem bankowości transakcyjnej. W ostatnim okresie odpowiadał za innowacje produktowe i ofertę usług dodanych VAS. Nadzorował m.in. działania marketingowe w Polbank EFG, wprowadzenie marki Prudential na polski rynek czy rebranding
po połączeniu banków BGŻ i BNP Paribas. Karierę zawodową zaczynał w marketingu polskiego oddziału TUI. Jest autorem wielu strategii marketingowych i biznesowych realizowanych w różnych sektorach usług. Zarządzane przez niego marki oraz produkty były wielokrotnie wyróżniane
w prestiżowych konkursach, m.in. Digital Champions Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji czy Effie Awards Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

 

O Sodexo

Grupa Sodexo to światowy lider w zakresie rozwiązań podnoszących jakość życia. Od ponad 50 lat jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność, zaangażowanie i zadowolenie pracowników oraz partnerów biznesowych. Zatrudniając 460 000 pracowników w 72 krajach jest 19. największym pracodawcą na świecie. Grupa Sodexo świadczy usługi dla nieruchomości (Sodexo On-site Services) oraz usługi motywacyjne (Sodexo Benefits and Rewards Services), obsługując każdego dnia ponad 100 milionów konsumentów.

O Sodexo w Polsce

Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce, od ponad 21 lat, odpowiada za transformację świadczeń pozapłacowych – wspiera firmy w motywowaniu, budowaniu zaangażowania i zadowolenia pracowników (Employee Experience) oraz wyznacza kierunek rozwoju narzędzi angażowania i lojalizowania kontrahentów, klientów i sił sprzedaży (Incentive & Recognition). Wyznaczając nowe trendy na rynku, spółka jako pierwsza wdrożyła m.in. przedpłaconą kartę zbliżeniową, płatności mobilne kartami przedpłaconymi, a także czasową blokadę karty zamiast jej zastrzegania. Na szeroki wachlarz oferowanych rozwiązań, będących odpowiedzią na rzeczywiste potrzeby odbiorców, składają się od kart przedpłaconych wydawanych z polskim bankiem, przez szeroki katalog nagród,
e-nagród i tradycyjnych kuponów aż po kompleksową obsługę złożonych rozwiązań motywacyjnych.

Rzetelność i najwyższą jakość świadczonych usług docenili zarówno użytkownicy jak i eksperci branżowi. W Polsce z oferty spółki skorzystało 50 tysięcy zadowolonych Klientów i ponad 3,5 miliona użytkowników. Kartami przedpłaconymi wydanymi przez Sodexo wykonywanych jest nawet pół miliona transakcji tygodniowo! Marka Sodexo otrzymała m.in. tytuł Business Superbrands oraz nagrodę Złota Jakość Roku, a Aon, światowy ekspert ds. zarządzania kapitałem ludzkim, przyznał Sodexo certyfikat najlepszego pracodawcy – Aon Best Employer™ na poziomie globalnym i lokalnym. Za ekspertyzą firmy przemawia nie tylko liczba zrealizowanych projektów, globalne doświadczenie, stosowane technologie, ale przede wszystkim dostęp do wiedzy na temat rzeczywistych potrzeb i motywatorów różnych grup odbiorców – pracowników, w tym sił sprzedaży, partnerów biznesowych, kontrahentów.