Kia promuje nowość – elektrycznego crossovera EV6

W połowie listopada wystartowała kampania EV6 – nowego elektrycznego crossovera marki Kia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media.

Rozpoczęła się najnowsza kampania marki Kia, tym razem promująca  elektrycznego crossovera nowej generacji. Nowatorski design, zaawansowane technologie, innowacyjne rozwiązania i doskonałe osiągi wyróżniają Kia EV6 na tle konkurentów. Większość dzisiejszych aut elektrycznych jest projektowana i konstruowana na platformach, które opracowano z myślą o samochodach napędzanych silnikiem spalinowym. To, z kolei, wymusza wiele kompromisów w zakresie przestronności i funkcjonalności wnętrza, zasięgu, osiągów i właściwości jezdnych. EV6 to pierwszy model marki Kia, który został skonstruowany i zaprojektowany na platformie opracowanej dla pojazdów elektrycznych, czyli E-GMP. Oznacza to, że EV6 od podstaw został zaprojektowane jako samochód elektryczny zasilany akumulatorem, bez żadnych kompromisów i półśrodków. W porównaniu z modelami elektrycznymi wcześniejszych generacji, które konstruowano na płytach podłogowych samochodów napędzanych silnikiem spalinowym, EV6 oferuje doskonałą przestronność wnętrza, duży zasięg, ultraszybkie ładowanie, znakomite osiągi i doskonałe właściwości jezdne. Producent modelem EV6 wyznacza nową erę i nowe standardy samochodów Kia na najbliższe lata. 

Kampania, która potrwa do połowy grudnia, jest adresowana do nowoczesnej, postępowej oraz zaawansowanej cyfrowo grupy docelowej i będzie prowadzona w kanałach TV,  online video i digital.

Kreacje przygotowała agencja Interactive Partners, a za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media.

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Havas E-commerce, Ecselis (performance i multichannel), DBI (data driven marketing), Socialyse (social media i content marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Havas Intelligence (badania i strategia). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek. 

Translate »