Lidl Polska ponownie najbardziej prospołeczną siecią w kategorii dyskontów

Lidl Polska od lat angażuje się w aktywności proekologiczne, prospołeczne oraz akcje edukacyjne. Działania firmy zostały zauważone oraz docenione. Lidl Polska po raz drugi został wyróżniony przez klientów nagrodą BLIX Awards dla „Prospołecznej sieci roku” w kategorii dyskontów.

 W tegorocznej edycji programu „BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów” udzielonych zostało  aż blisko 110 tys. opinii Polaków. Badani głosując w kategorii „Prospołeczna sieć roku”, przede wszystkim zwracali uwagę na działania proekologiczne, aktywne wspieranie lokalnej społeczności, a także przyjazne podejście do każdego klienta, w tym przede wszystkim rzetelne przedstawianie swoich ofert. Sieć Lidl Polska po raz drugi została wyróżniona jako „Prospołeczna sieć roku” w kategorii dyskontów.

Cieszymy się, że klienci zauważyli nasze działania oraz wskazali nas jako „Prospołeczna sieć roku” w ramach drugiej edycji programu „BLIX Awards Wybór konsumentów”. To wyróżnienie wiele dla nas znaczy oraz motywuje do dalszej pracy i realizowania działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Do komunikacji zrealizowanych działań CSR oraz strategii na kolejne lata podchodzimy z dużym zaangażowaniem, dlatego raz na dwa lata publikujemy Raport Zrównoważonego Rozwoju Lidl Polska zgodnie ze standardem GRI. Wierzymy, że nasza działalność w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu będzie inspiracją dla innych firm z naszej branży” – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Communications and CSR, Lidl Polska.

Lidl Polska jako firma społecznie odpowiedzialna podejmuje wiele działań mających pozytywny wpływ na otoczenie, zarówno lokalnie jak i w skali całego kraju. Sieć przede wszystkim podejmuje aktywności w ważnych obszarach, takich jak zasoby i rolnictwo, przetwarzanie i łańcuch dostaw oraz klienci i społeczeństwo. Pod hasłem „W trosce o lepsze jutro” kryją się nie tylko jakość oraz zrównoważone pochodzenie produktów, walka z marnowaniem żywności oraz promocja dobrych nawyków żywieniowych, ale również społeczne zaangażowanie. Lidl Polska od wielu lat wspiera swoich strategicznych partnerów w organizowaniu akcji społecznych. Jest wieloletnim partnerem takich organizacji społecznych, jak: Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy (WOŚP), Caritas Polska, Federacja Polskich Banków Żywności czy Fundacja „Mam Marzenie”. Ponadto z myślą o komforcie osób ze spektrum autyzmu, jak i ich rodzin oraz opiekunów, we wszystkich sklepach Lidl Polska funkcjonują tzw. „ciche godziny”. Inicjatywa została opracowana przy współpracy z Fundacją JiM, która wspiera osoby ze spektrum autyzmu i ich bliskich.

Lidl Polska jest częścią lokalnych społeczności wszędzie tam, gdzie znajdują się sklepy sieci, jej magazyny, biura ekspansji oraz centrala. Sieć współpracuje nie tylko z ogólnopolskimi, ale również lokalnymi organizacjami społecznymi. Odpowiadając na ich potrzeby, Lidl Polska przeprowadza zbiórki żywności, przekazuje darowizny rzeczowe i finansowe oraz współorganizuje wydarzenia charytatywne i sportowe z udziałem klientów, pracowników i całych społeczności.

Informacje o firmie:

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 30 krajach istnieje około 11.550 sklepów tej marki, a w Polsce 800.  

Kontakt:

Strona www: https://www.lidl.pl

Facebook: https://www.facebook.com/lidlpolska

Instagram: https://www.instagram.com/lidlpolska

YouTube: https://www.youtube.com/user/LidlPolskaPL

Translate »