Miesiąc kampanii #bądźwidoczny za nami

Z początkiem lipca ruszyła ogólnopolska kampania #bądźwidoczny, której celem jest pomoc przedsiębiorcom w zaistnieniu w środowisku on-line.

W lipcu Agencja NPROFIT zorganizowała pierwsze webinarium wprowadzające w problematykę pozycjonowania. Poprowadził je Adam Suraiya, manager działu SEO, który odpowiadał również za przygotowanie premierowego poradnika podejmującego tematykę pozycjonowania.

Podczas webinarium zwróciliśmy uwagę na najczęstsze błędy, które dostrzegamy na stronach internetowych naszych klientów oraz sposób ich rozwiązania. Podzieliliśmy się także wskazówkami dotyczącymi optymalizacji technicznej strony czy kwestiami związanymi z pozyskiwaniem odnośników. Osoby, które chcą poprawić samodzielnie pozycję organiczną swoich stron, z pewnością miały okazję wyciągnąć cenne informacje i wdrożyć je w życie.  – mówi Adam Suraiya, manager działu SEO.

W ramach #bądźwidocznykampanii NPROFIT dla firm do końca roku będą prowadzone bezpłatne webinaria i konsultacje. Opublikowane zostaną również przewodniki dla przedsiębiorców.

W środę 5 sierpnia odbędą się darmowe konsultacje poświęcone reklamie sponsorowanej, w ramach których można nadsyłać pytania dotyczące tej problematyki. Kolejne webinarium zaplanowane jest już po wakacyjnej przerwie tj. 9 września.

Przypomnijmy, że kampania #bądźwidoczny skierowana jest do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, którzy znaleźli się w niestabilnej sytuacji spowodowanej pandemią koronawirusa.  Podczas, gdy docierają kolejne informacje o drugiej fali pandemii i szybkim wzroście zachorowań, firmy coraz częściej będą dbać o umocnienie swojej pozycji w Internecie.

– Ze względu m.in. na tę sytuację Agencja NPROFIT postanowiła działać. Pomagamy firmom zaistnieć na największym rynku – a więc internetowym. Posiadamy dobrze przygotowany zespół. Możemy podzielić się wiedzą i doświadczeniem. Skala aktywności w sieci będzie wzrastać, czy tego chcemy, czy nie. Im wcześniej zaczniemy dbać o funkcjonowanie w Internecie, tym lepiej dla naszego biznesu – tłumaczy Marcin Majchrzak, CEO NPROFIT.

Kolejne webinarium zaplanowano na wrzesień. Wtedy mowa będzie o reklamie w Internecie. Poprowadzi je Beniamin Mrówczyński, szef działu SEM. Aby wziąć w nim udział, wystarczy się zarejestrować.

Organizator kampanii

Agencja NPROFIT (www.nprofit.net) świadczy usługi w oparciu o naukową metodę SEO. Od ponad 10 lat pomaga pozyskiwać klientów za pośrednictwem wyszukiwarki Google. Obecny kilkudziesięcioosobowy i międzynarodowy zespół specjalistów posiada czynny udział w sukcesie ponad 500 przedsiębiorstw. Działając w zakresie marketingu internetowego, oferuje między innymi prowadzenie procesu pozycjonowania, kampanii Google Ads, działania z zakresu PR, czy promocji w mediach społecznościowych.

Jakość usług potwierdza ranking e-Gazele Biznesu, czyli najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm e-commerce, w którym NPROFIT znalazł się już po raz piąty.Agencja przestrzega zasad etyki w biznesie i – co ważne – funkcjonuje także w oparciu o koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. Wspiera zarówno lokalne organizacje charytatywne,
jak i ogólnopolskie inicjatywy.

Bądźcie widoczni i dajcie się znaleźć – bez niepowodzeń.

Partnerem kampanii jest Collegium Da Vinci.

Collegium Da Vinci w Poznaniu – uczelnia ludzi ciekawych, jedna z najstarszych niepublicznych szkół wyższych w Wielkopolsce o profilu praktycznym. W czerwcu 2021 roku minie 25 lat, odkąd jest ona pionierem na rynku pod względem jakości praktycznego kształcenia. Tworzy programy studiów, wzorowane na światowych standardach, wyprzedzając trendy na rynku edukacyjnym w kraju.

W ofercie uczelni są studia dyplomowe I i II stopnia, studia podyplomowe oraz szkolenia. Ciekawe kierunki studiów są tworzone we współpracy z pracodawcami i ponad 200 partnerami biznesowymi.

Collegium Da Vinci przyświeca siedem zasad życia i nauki w stylu Leonarda da Vinci, które prowadzą do odkrycia i pełnego wykorzystania własnego potencjału. Najważniejsza z nich jest ciekawość, która popycha do ciągłego rozwoju.