Napełnij słoiki w Kauflandzie. Wystartowała nowa kampania digitalowa sieci

Wyniki najnowszych badań pokazują, że ponad 50% ankietowanych w Polsce samodzielnie przyrządza domowe przetwory z owoców i warzyw. Gdy większość Polaków przygotowuje ulubione kiszonki, dżemy, konfitury oraz kompoty, sieć Kaufland w najnowszej kampanii digitalowej zaprasza do swoich sklepów, aby uzupełnić zapasy i napełnić słoiki.

Kampania promująca zakupy w sklepach sieci Kaufland w okresie, w którym Polacy najchętniej przygotowują ulubione przetwory, wystartowała 26 sierpnia. Emisja humorystycznego spotu w kluczowych kanałach digitalowych potrwa tydzień. Reklama jest obecna na TikToku, Instagramie oraz Facebooku.

W ciągu roku ponad 300 produktów z kategorii warzywa, owoce i rośliny w naszych sklepach pochodzi od polskich dostawców. Różnorodne plony z polskich pól oraz sadów warto wykorzystać do przyrządzenia domowych przetworów, do czego zachęcamy naszych klientów w najnowszej kampanii oraz gazetce promocyjnej sieci, w której klienci znajdą produkty przydatne do zaprawiania słoików w atrakcyjnych cenach – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Kampanię digitalową pierwotnie opracowano z myślą o rynku słowackim. Za koncepcję odpowiada tamtejsza agencja kreatywna This is Locco, a za realizację spotu – dom produkcyjny Protos production. Polskojęzyczną wersję spotu przygotowała firma marketingowa Spin OFF Agency.

 

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 228 marketów i zatrudnia ok. 14 000 pracowników. 

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena
i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.