Nestlé prezentuje limitowaną edycję kaw Starbucks® na Święta

Nuty ziół i syropu klonowego oraz karmelowo-orzechowe latte – to nowe, świąteczne propozycje kaw Starbucks® od Nestlé. W sklepach już dostępne są cztery warianty limitowanej edycji: kawa mielona, ziarnista oraz dwa rodzaje kaw w kapsułkach.

Kawa stanowi dla Polaków ważny element Świąt – częściej wybieramy wówczas kawę lepszej jakości, by delektować się nią dla jeszcze większej niż na co dzień przyjemności. Kawa to też niezmiennie znakomity upominek. Dlatego Nestlé przygotowało pierwszą świąteczną edycję kaw kultowej marki Starbucks®. To propozycja dla miłośników kawy, którzy chcą przenosić do swoich domów kawowe doznania z kawiarni. To również świetny prezent dla osób ceniących najwyższą jakość i unikatowe smaki. 

Kawy czarne z linii Starbucks® Holiday Blend charakteryzują się nutami ziół i słodkiego syropu klonowego, które znakomicie wpasują się w jesienno-zimową aurę. Miłośnicy kawy mogą cieszyć się nowym smakiem niezależnie od ulubionego sposobu zaparzania, jest on bowiem dostępny zarówno w formie kawy w ziarnach, jak i mielonej oraz do ekspresów kapsułkowych Nespresso. W limitowanej edycji kaw znaleźć można również kultowy smak zimowych napojów, z których słyną kawiarnie marki: NESCAFÉ Dolce Gusto Starbucks® Toffee Nut Latte to karmelowo-orzechowa kawa z puszystą, mleczną pianką, którą można łatwo przygotować w ekspresie kapsułkowym NESCAFÉ Dolce Gusto. Podstawą wszystkich świątecznych propozycji kaw Starbucks® od Nestlé jest najwyższej jakości arabika o średnim stopniu palenia.

– Świąteczna oferta kaw to najnowsza odsłona naszej globalnej współpracy ze Starbucks®. Dzięki połączeniu naszych kompetencji możemy jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania konsumentów i zaskakiwać ich innowacyjnymi rozwiązaniami – mówi Agnieszka Guzik, dyrektorka Dywizji Napojów Nestlé Polska – Już samo wprowadzenie kaw Starbucks® do oferty Nestlé jest tego znakomitym przykładem. Koncept został doskonale przyjęty przez konsumentów, ale i rynek. Niedawno został wyróżniony jako innowacja w prestiżowym raporcie firmy Nielsen, zyskując miano zwycięzcy Breakthrough Innovation Poland 2020 w kategorii napojów gorących. Co szczególnie interesujące, wyróżnienie zostało przyznane w kategorii, w której w ciągu roku (2020 vs. 2019) ponad czterokrotnie wzrosła liczba wprowadzanych innowacji. Tym bardziej więc przyznany tytuł jest dla nas powodem do dumy. Mamy nadzieję, że kolejne innowacje, jak nasza świąteczna edycja, pomogą umacniać naszą pozycję lidera w tym obszarze. 

Świąteczne propozycje kaw Starbucks® od Nestlé są dostępne w sklepach sieci Carrefour, Empik, Euro RTV AGD, Kaufland, Media Expert, Neonet, Żabka. 

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

Translate »