New Balance z większą powierzchnią oraz nową umową w Focus Mall Zielona Góra

Amerykańska marka New Balance otworzyła po zmianach swój sklep w galerii Focus Mall. W nowym koncepcie – dzięki większej powierzchni – zwiększył się asortyment oraz pojawiła się długo oczekiwana kolekcja dla dzieci.

Nowa powierzchnia sklepu New Blance to ponad 150 m2– 70% więcej niż dotychczas. W nowym koncepcie dominują kolory marki – betonowa szarość i czerwień, których połączenie tworzy wyjątkowy klimat. W ofercie sklepu znajdują się obuwie, odzież oraz akcesoria zarówno sportowe, jak i casual style. Powiększenie salonu pozwoliło na znaczne rozszerzenie asortymentu, m.in. o kolekcję dla dzieci, o którą pytało wielu klientów.

– New Balance kojarzony jest przede wszystkim jako marka obuwia sportowego, ale coraz szerzej rozwija także ofertę odzieży – zarówno sportowej, jak i codziennej. Przestronne, jasne wnętrze i większa strefa ekspozycyjna to krok w stronę konsumentów głównego nurtu, dopiero zapoznających się z marką. Wprowadzone zmiany z pewnością zachęcą na równi nowych klientów i wiernych fanów marki do odkrywania bogatej oferty New Balance – mówi Anna Łukasiewicz, Specjalista ds. marketingu Focus Mall.

New Balance jest obecny w Focus Mall od 2016 roku. Salon mieści się na poziomie 0, w sąsiedztwie sklepów Rossmann oraz Adidas & Reebok. Wraz z re-otwarciem, marka przedłużyła umowę najmu do 2024 roku.

New Balance to amerykańska marka, będąc jednym z największych na świecie producentów obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych. Swoją działalność rozpoczęła w 1906 roku w Bostonie, w stanie Massachusetts. Posiada pięć fabryk w Nowej Anglii (USA) oraz jedną w Flimby (Wielka Brytania). Zatrudnia ponad 6000 tysięcy współpracowników na całym świecie. W 2019 roku sprzedaż produktów marki New Balance na świecie wyniosła 4 mld dolarów.

O obiekcie:

Focus Mall to nowoczesna galeria handlowo – usługowa w centrum Zielonej Góry, wybudowana w 2008 roku, na pofabrycznych terenach dawnej Fabryki Wełny. Obiekt dostarcza szeroką ofertę handlowo-usługową, rozmieszczoną na 29 tys. m. kw. GLA. Oprócz licznych sklepów i butików, dla odwiedzających dostępne jest 9-salowe kino. Właścicielem obiektu jest firma NEPI Rockcastle. Za zarządzanie centrum handlowym odpowiada firma Apsys Polska. Obecnie centrum jest w trakcie rozbudowy.