Nowa generacja i20 od Hyundai

Z początkiem października wystartowała najnowsza kampania Hyundai – tym razem promująca model i20 Nowej Generacji. Za planowanie oraz zakup mediów w kampanii odpowiada agencja mediowa Havas Media.

Hyundai promuje najnowszy model w swojej kolekcji – i20 Nowej Generacji, który jest przykładem nowego standardu jakości w klasie samochodów miejskich. Łączy wiodące w segmencie funkcje bezpieczeństwa i łączności, jest również pierwszym samochodem w Europie zainspirowanym nową filozofią designu Hyundaia. Kampania promująca ten model startuje dziś i potrwa do 31 października wyłącznie w mediach online. Za zaplanowanie i zakup mediów oraz kreację digital odpowiedzialna jest agencja Havas Media.

Spot video:  

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Agencja mediowa specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne podmioty – Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Socialyse (social media i content marketing). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Havas Intelligence. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.