OLX Praca zaprasza do udziału w HR-owej telewizji śniadaniowej – OLX Know How 2022

Wydarzenie stworzone z myślą o branży HR odbędzie się w czwartek 25 listopada w godzinach 9.00–12.00. Jest to już druga edycja spotkania w tej formule. W ubiegłym roku event przyjął również formę telewizji śniadaniowej transmitowanej online i był wielokrotnie nagradzany, m.in. otrzymał nagrodę za najlepszą konferencję online na świecie w 11. edycji międzynarodowego konkursu Global Eventex Awards.

Program poprowadzi duet doświadczonych prowadzących. Ponadto wystąpią eksperci z branży HR, goście specjalni związani ze światem nauki, sztuki i sportu. Podczas wydarzenia zostanie również zaprezentowany najnowszy raport „Nowe spojrzenie na rynek pracy – OLX Praca. Know How 2022”. Poprzednie wydania można pobrać ze strony OLX Praca.

Ubiegłoroczne wydarzenie przerosło nasze oczekiwania. Event OLX Know How 2021 zgromadził 900 uczestników online. To ponad trzykrotnie więcej niż we wcześniejszej, tradycyjnej formule. Uczestnicy ocenili wydarzenie na 4,7 pkt w 5-punktowej skali. Zdecydowana większość poleciłaby event znajomym. Udział w kolejnej edycji OLX Know How zadeklarowało wówczas 97,7 proc. ankietowanych! Średni czas obecności wyniósł ok. 1,3 h. To świetny wynik dla takiego typu formatu – ocenia Paulina Rezmer, Senior PR Specialist w OLX.

Patronem medialnym OLX Know How 2022 jest radio TOK FM.

Nowe spojrzenie na rynek pracy

W ubiegłym roku aż 77 proc. badanych uważało, że po pandemii będzie można liczyć na rozwój pracy zdalnej i zwiększenie elastyczności związanej z miejscem i godzinami pracy. Czy nadal panuje takie przekonanie? Z perspektywy czasu zarówno pracodawcy, jak i pracownicy dostrzegają wady wynikające z izolacji i pracy w domu. Również kompetencje najbardziej cenione przez pracodawców ulegają zmianie. Rok temu były to umiejętność współpracy i zarządzania czasem pracy oraz odporność na stres. Obecnie pracodawcy mają nieco inne oczekiwania. 

W tegorocznym raporcie eksperci dzielą się dobrymi praktykami i rozwiązaniami dotyczącymi m.in. procesów rekrutacyjnych, zarządzania zespołem rozproszonym, kondycji psychicznej pracowników czy regulacji prawnych związanych z pracą zdalną. Analizowane jest także nowe zjawisko na rynku jak gig economy. Badania, których wyniki zostały przytoczone w opracowaniu, zrealizowano z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia na grupie 600 pracodawców i 1000 pracowników.

Najlepsze kampanie rekrutacyjne

Podczas wydarzenia zostaną również ogłoszone wyniki konkursu „Liderzy Rekrutacji”. Podobnie jak w ubiegłym roku kampanie rekrutacyjne można było zgłaszać w trzech kategoriach: Innowacyjność, Kreatywność, Efektywność. Przewodniczącym jury tegorocznej edycji konkursu jest Paweł Świderski – dyrektor kategorii Praca w OLX, a w składzie kapituły znajdują się eksperci i praktycy z wieloletnim doświadczeniem, m.in.: Angelika Chimkowska, Maja Gojtowska, Anna Macnar, Kasia Tang, Monika Smulewicz, Barbara Zych.

Obecność w jury konkursu „Liderzy Rekrutacji” to dla mnie zawsze ogromna dawka inspiracji. Kreatywność pracodawców naprawdę zaskakuje. Z roku na rok zwiększa się też liczba firm, które do prowadzonych projektów rekrutacyjnych podchodzą analitycznie i stale pracują na miernikach. To bardzo cieszy, bo rekrutacja bardzo potrzebuje pracy z danymi i monitoringu efektywności – wyjaśnia Maja Gojtowska, ekspertka z obszaru HR i employer brandingu.

O kampaniach nagrodzonych w ubiegłym roku można przeczytać na stronie OLX Praca:

Na tegoroczne wydarzenie można się zapisać do 24 listopada 2021 r. na stronie:  https://olxknowhow.pl/rejestracja/.

OLX Praca

Praca to jedna z największych kategorii na OLX. W październiku 2021 kategorię Praca odwiedziło niemal 3,5 mln użytkowników, wg danych PBI/Gemius. Użytkownicy OLX szukają pracy w 30 kategoriach, w których miesięcznie pojawia się nawet 100 tys. ogłoszeń. OLX Praca to wymarzone miejsce, by znaleźć pracownika… i pracę.

Translate »