PAYBACK GO: dołączają nowi partnerzy!

Wprowadzona w zeszłym roku do aplikacji PAYBACK funkcja PAYBACK GO cieszy się dużą popularnością. Uczestnicy Programu od listopada się w placówkach wybranych partnerów już ponad 600 tys. razy. Od kwietnia do PAYBACK GO dołączyli także PSB Mrówka i Maxi Zoo.

Funkcja PAYBACK GO umożliwia łatwy dostęp do oferty partnerów znajdujących się w promieniu 200 m od uczestnika Programu. PAYBACK GO działa w oparciu o geolokalizację: po uzyskaniu zgody na korzystanie z danych, w głównym oknie aplikacji wyświetla się intuicyjny box. Po kliknięciu uczestnik uzyskuje dostęp do kuponów, aktualnych promocji i innych materiałów związanych z daną marką.

Do tej pory partnerami objętymi PAYBACK GO były sklepy sieci Kaufland oraz stacje bp. Już w kwietniu do tego grona dołączają także placówki handlowe z materiałami remontowo-wykończeniowymi PSB Mrówka oraz sieć sklepów z artykułami dla zwierząt Maxi Zoo.

PAYBACK GO to duże ułatwienie dla każdego uczestnika Programu, które w obecnej sytuacji pandemicznej okazuje się podwójnie istotne – mówi Anna Koksa, Mobile Marketing Specialist z PAYBACK Polska. – Każdemu sprzedawcy zależy, by zakupy przebiegały sprawnie, dlatego niezwykle ważny jest szybki dostęp uczestników do aktualnej oferty u możliwie jak największej liczby partnerów. Dzięki PAYBACK GO to proste: wystarczy jedno tapnięcie w aplikacji, by poznać aktualne promocje i najciekawsze oferty w najbliższej okolicy.

Wprowadzenie nowych partnerów w PAYBACK GO będzie promowane w Internecie oraz za pośrednictwem kanałów własnych PAYBACK (aplikacja mobilna i strona www.payback.pl).

PAYBACK Polska

Jesteśmy największym multipartnerskim Programem Bonusowym w Polsce. Uczestnicy naszego Programu mogą  zbierać punkty przy pomocy plastikowych kart i nowoczesnej aplikacji. Nagradzamy konsumentów, aby czerpali dodatkową radość z zakupów i doświadczeń z różnymi markami. Wspieramy naszych partnerów w realizacji celów sprzedażowych, budując trwałe relacje z ich klientami.

Dzięki skali działania oraz narzędziom Big i Smart Data skutecznie pomagamy firmom wzmacniać ich pozycję na rynku. Pogłębione dane o zwyczajach zakupowych pozwalają na stworzenie spersonalizowanej komunikacji i większe angażowanie klientów.

Wśród naszych partnerów są duże sieci handlowe, firmy usługowe oraz największe platformy e-commerce. Uczestnicy  Programu mają do dyspozycji tysiące miejsc sprzedaży w tym 250 sklepów online, w których mogą zbierać punkty i wykorzystywać je na różne sposoby:

          podczas płatności za zakupy – 6,8 miliarda wykorzystanych w 2020 roku

          wymieniając na nagrody – już ponad 2 miliony rozdanych nagród

          wymieniając na mile Miles & More

          przekazując na cele charytatywne.

W samym 2020 roku liczba transakcji, w których uczestnicy Programu zbierali i wykorzystywali punkty PAYBACK, sięgnęła ponad 109 milionów, a obrót nimi przekroczył 12,4 miliarda PLN.