PAYBACK zachęca do punktowania

PAYBACK, największy multipartnerski program lojalnościowy w Polsce, rozpoczął kampanię outdoorową prezentującą partnerów Programu oraz zachęcającą do pobrania aplikacji, dzięki której każdy może punktować podczas zakupów w sklepach stacjonarnych i internetowych. Billboardy będzie można zobaczyć w największych miastach Polski do końca stycznia 2022 r.

PAYBACK przekonuje, że dzięki punktom zbieranym podczas codziennych zakupów można… oszczędzać: tankując na stacjach bp, płacąc niższe rachunki w sklepach Kaufland, Mrówka i Maxi Zoo. Na posiadaczy karty PAYBACK czekają także specjalne kody, dzięki którym bilet na poniedziałkowy seans w Multikinie kosztuje jedynie 14,90 zł. 

Kampania skierowana jest do osób, które z Programem jeszcze się nie zetknęły lub o nim zapomniały. Pokazuje, że PAYBACK daje możliwość punktowania nie w jednym ulubionym miejscu, ale u wielu partnerów i w ponad 250 najlepszych sklepach online, m.in. Allegro, RTV EURO AGD, Decathlon, Empik, H&M czy eobuwie. Zebrane punkty można także wymieniać na fantastyczne nagrody rzeczowe i vouchery wielu znanych marek na sklep.payback.pl.

Koncept kreatywny kampanii bazuje na chwytliwych, żartobliwych hasłach nawiązujących do benefitów Programu, a także specyfiki biznesu poszczególnych partnerów. Każde stwierdzenie poparte jest konkretnymi liczbami dotyczącymi aktywności uczestników PAYBACK. 

Kampania OOH jest prowadzona w największych miastach oraz aglomeracjach. Obejmuje ponad tysiąc tradycyjnych i digitalowych nośników w różnorodnych formatach oraz jest wspierana działaniami w internecie. Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja FCB Bridge2Fun.

PAYBACK podsumowuje rok

Kampania wizerunkowa stanowi zwieńczenie bardzo intensywnego i udanego dla PAYBACK  roku. W ciągu ostatnich 12 miesięcy w Programie było 8,5 miliona unikalnych, aktywnych kart, a aktualnie na kontach uczestników do dyspozycji pozostaje łącznie niemal 150 milionów PLN. 

– Od września 2020 do września tego roku użytkownicy wymienili na nagrody punkty o wartości prawie 67 milionów PLN, zebrali punkty o wartości ponad 93 milionów PLN i dokonali transakcji opiewających na ok. 14 miliardów PLN. Jednocześnie wszystkie te wskaźniki odnotowały wzrost o kilka procent r-d-r. Chcemy zachować tę pozytywną tendencję wzrostową i cały czas poszerzać bazę zadowolonych uczestników i partnerów Programu PAYBACK. Mam nadzieję, że startująca właśnie kampania wizerunkowa wesprze dalszy rozwój naszego Programu – podsumowuje Marcin Pilarski, dyrektor generalny PAYBACK. 

PAYBACK Polska 

Jesteśmy największym multipartnerskim Programem Bonusowym w Polsce. Uczestnicy naszego Programu mogą zbierać punkty przy pomocy plastikowych kart i nowoczesnej aplikacji. Nagradzamy konsumentów, aby czerpali dodatkową radość z zakupów i doświadczeń z różnymi markami. Wspieramy naszych partnerów w realizacji celów sprzedażowych, budując trwałe relacje z ich klientami.

 

Dzięki skali działania oraz narzędziom Big i Smart Data skutecznie pomagamy firmom wzmacniać ich pozycję na rynku. Pogłębione dane o zwyczajach zakupowych pozwalają na stworzenie spersonalizowanej komunikacji i większe angażowanie klientów.

 

Wśród naszych partnerów są duże sieci handlowe, firmy usługowe oraz największe platformy e-commerce. Uczestnicy Programu mają do dyspozycji tysiące miejsc sprzedaży w tym 250 sklepów online, w których mogą zbierać punkty i wykorzystywać je na różne sposoby:

• podczas płatności za zakupy – 6,8 miliarda wykorzystanych w 2020 roku

• wymieniając na nagrody – już ponad 2 miliony rozdanych nagród

• wymieniając na mile Miles & More

• przekazując na cele charytatywne.

W samym 2020 roku liczba transakcji, w których uczestnicy Programu zbierali i wykorzystywali punkty PAYBACK, sięgnęła ponad 109 milionów, a obrót nimi przekroczył 12,4 miliarda PLN.

Translate »