Perfetti Van Melle z marką Mentos wspiera esport

 Firma Perfetti Van Melle Polska wraz ze swoją flagową marką Mentos po raz pierwszy angażuje się w strategiczne wspieranie esportu. Współpraca marki ze środowiskiem gamingowym związana będzie z rozrastającą się polską profesjonalną sceną esportowej gry Valorant i oparta na dwóch filarach: serii turniejów BeChampions, której Mentos został Głównym Sponsorem, a także sponsoringu tytularnego Valorantowej dywizji zespołu Anonymo – najpopularniejszej organizacji esportowej w Polsce.

Sercem marki Mentos jest świeżość, czego wyrazem jest aktualna komunikacja pod hasłem YES TO FRESH, co idealnie wpisuje się we wsparcie świeżego tytułu esportowego – gry Valorant. Przewiduje się, że w roku 2022 gra ze stajni Riot Games, wydawcy niezwykle popularnej  League of Legends, będzie bić rekordy popularności już nie tylko w Ameryce Północnej, ale także w Europie. Mentos wspólnie z serią BeChampions mają ambicje zostać pionierami Valoranta w Polsce i promować ten tytuł na rodzimym podwórku. Współpracę z zespołem Anonymo  odzwierciedlają ogromne ambicje tego młodego składu, który chce wypracować pozycję najlepszej drużyny w kraju.

Współpraca Mentos z najlepszym w kraju zespołem Valorant oraz oficjalną serią mistrzowską wspieraną przez dewelopera gry, to strategiczny krok w kierunku zaistnienia marki w świecie esportu.Gaming jest w tej chwili jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się rynków z bardzo zaangażowaną społecznością konsumentów, którzy będą mogli na nowo odkryć markę Mentos – to właśnie budowanie pozytywnego wizerunku naszej flagowej marki wśród młodych konsumentów jest głównym celem tej współpracy – powiedział Michał Bonecki, dyrektor marketingu Perfetti Van Melle Polska.

Zaangażowanie Mentos w esport niesie za sobą również korzyści dla samej społeczności fanów Valoranta. Seria BeChampions dzięki sponsorowi zwiększyła pulę nagród o 10 000 PLN i będzie udostępniać więcej materiałów dotyczących mistrzostw dla społeczności. Zespół Anonymo z kolei wprowadzi na swoje kanały SoMe serię contentową o zawodnikach oraz konkurs na ambasadora dywizji Valorant – zwycięzca dołączy do grona influencerów organizacji.

Link do wpięcia – ogłoszenie współpracy Mentos i BeChampions na Twitterze: https://twitter.com/BeChampionsVAL/status/1454129897694244866 

Za współpracę Mentosa z podmiotami odpowiada agencja Havas Media, która mocno rozwija swoje kompetencje gamingowe w ramach komórki Socialyse, natomiast realizację i aktywacje sponsoringowe koordynuje agencja Teamplay przy współpracy z organizatorem zawodów agencją CFA.

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Havas E-commerce, Ecselis (performance i multichannel), DBI (data driven marketing), Socialyse (social media i content marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Havas Intelligence (badania i strategia). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

Translate »