Polska w centrum zainteresowania Radisson Hotel Group

Stałe zainteresowanie dynamicznym rynkiem nieruchomości komercyjnych w Polsce oraz sektorem hotelarsko-gastronomicznym skłoniło Radisson Hotel Group do organizacji corocznego spotkania  z lokalnymi interesariuszami. Wydarzenie All Eyes on Poland 2.0 staje się powoli tradycją Grupy, która przy tej okazji podsumowuje osiągnięcia mijającego roku w obszarze rozwoju w Polsce i przedstawia strategię na najbliższe lata.

W corocznym spotkaniu wzięło ponad 80 przedstawicieli firm z sektora nieruchomości, inwestorów oraz pozostałych partnerów biznesowych grupy w Polsce. Zaproszeni goście mieli okazję spotkać się z gronem osób zarządzających w Grupie w takich obszarach jak rozwój, sprawy operacyjne, relacje inwestorskie, prawo, komunikacja, wzornictwo  i kwestie techniczne. Wyniki działalności biznesowej Grupy na przestrzeni ostatniego roku oraz plany rozwoju na kolejny okres przedstawili Elie Younes – wiceprezes wykonawczy ds. rozwoju, Valerie Schuermans – wiceprezeska ds. rozwoju oraz Olof Karlsson – Dyrektor Regionalny w Polsce i Europie Centralnej i Płd.-Wsch.

Polska to najszybciej rozwijający się rynek w tej części Europy. Od lat intensywnie rozwijamy tu marki Radisson Hotel Group, oferując inwestorom szeroki wachlarz możliwości współpracy i gwarantując wysoki zysk z inwestycji. All Eyes On Poland 2.0 to dla nas świetna okazja, aby spotkać się osobiście z naszymi partnerami biznesowymi i przedstawić im sukcesy, jakie wspólnie udaje nam się osiągać w Polsce – podkreśla Elie Younes, wiceprezes wykonawczy ds. rozwoju w Radisson Hotel Group.

Radisson Hotel Group intensywnie inwestuje w Polsce i kraj ten jest jednym z kluczowych rynku rozwoju. Obecność grupy nad Wisłą przekłada się na 19 hoteli z 4 500 pokojami w użyciu lub w fazie budowy. Radisson Grupa jest także największym międzynarodowym operatorem hotelowym w polskich ośrodkach wypoczynkowych. W Polsce, jako jedynym kraju w Europie, jest obecne wszystkie 5 marek Radisson Hotel Group. Znajdują się tu m.in. obiekty in. na Radisson Blu – największa ekskluzywna marka hotelowa w Europie, zostały tu także wprowadzone 3 nowe marki na polskim rynku: odważna marka lifestyle’owa Radisson RED, Radisson i Radisson Collection.

Uczestnicy All Eyes on Poland 2.0 poznali szczegółowe plany rozwoju oraz  mieli okazję zapoznać się z nowymi modelami operacyjnymi wprowadzonymi w obiektach w Polsce. Grupa będzie stawiać na dalszy rozwój poprzez realizację koncepcji mieszkań z obsługą (tzw. serviced appartments) w głównych polskich metropoliach, wprowadzenie marki Radisson do największych i średnich  miast oraz do ośrodków wypoczynkowych, a marki Radisson RED do Trójmiasta.

Zaproszenie goście mieli także okazję podziwiać odnowione wnętrza hotelu nowej marki w Polsce -Radisson Collection Hotel, Warsaw oraz spróbować wykwintnej kuchni serwowanej przez kucharzy Nokto Restaurant, znajdującej się na terenie obiektu.

KONTAKT DLA MEDIÓW:

Urszula Frąckiewicz-El Ghaouati

Public Dialog

Tel. 662 671 864

u.frackiewicz@publicdialog.pl

Martin Melzer, Director PR & Communication, Central & Southern Europe

martin.melzer@radissonhotels.com

O RADISSON HOTEL GROUP

Radisson Hotel Group to jedna z największych grup hotelowych na świecie, posiadająca osiem rozpoznawalnych marek hotelowych, ponad 1400 hoteli w różnych zakątkach świata, zarówno czynnych, jak i w przygotowaniu. W portfolio Radisson Hotel Group znajdują się: Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Park Plaza, Park Inn® by Radisson, Country Inn & Suites by Radisson oraz prizeotel.

Radisson Rewards to międzynarodowy program lojalnościowy, który zapewnia unikalne, zaprojektowane na miarę rozwiązania, dzięki którym goście mogą cieszyć się wyjątkowymi chwilami. Radisson Rewards oferuje gościom, organizatorom spotkań, agentom turystycznym i partnerom biznesowym korzyści w zamian za ich lojalność.

Radisson Meetings stawia w swoich działaniach przede wszystkim na ludzi i traktuje każde spotkanie czy wydarzenie jako coś więcej niż tylko datę w kalendarzu. Radisson Meetings opiera się na trzech kluczowych celach: Indywidualne Podejście, Profesjonalizm oraz Niezapomniane chwile, które realizujemy dzięki spersonalizowanym usługom i dostarczaniu gościom udanych i wyjątkowych doświadczeń.

Na całym świecie, ponad 95 000 osób pracuje w strukturach Radisson Hotel Group oraz w należących do niej hotelach.

Więcej informacji:

www.radissonhospitalityab.com/media/news-releases

www.radissonhotelgroup.com/media

Lub odwiedź nasze strony:

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/radisson-hotel-group/

Instagram (Employees): https://www.instagram.com/radissonmoments/

Instagram (Hotels): https://www.instagram.com/radissonhotels/