Ricola rozpoczęła kampanię „Spróbujesz, posmakujesz”

W zeszłym tygodniu wystartowała kampania Ricola promująca flagowy produkt marki – oryginalne ziołowe cukierki. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

Kampania reklamowa prowadzona jest pod hasłem „Spróbujesz, posmakujesz”. Zaplanowane działania obejmują emisję różnych formatów video na kanałach social media – Facebook, Instagram i YouTube. Za planowanie i zakup mediów w kampanii, która potrwa do 9 lipca, odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media. Za koncept kreatywny, a także produkcję spotów video i materiałów graficznych do kanałów digitalowych i mediów społecznościowych odpowiedzialna jest Agencja FENO.

SPOT

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Agencja mediowa specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne podmioty – Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Socialyse (social media i content marketing). W ramach grupy działa także Havas E-Commerce oraz dział badań i strategii Havas Intelligence. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.