Rynek opakowań z tworzyw sztucznych w erze COVID-19. Santander Bank Polska zaprasza na webinar dla przedsiębiorców

Santander Bank Polska, wspólnie z ALPLA Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o., Korporacja KGL S.A. i Polskim Związkiem Przetwórców Tworzyw Sztucznych zapraszają do wzięcia udziału w otwartym webinarze: „Rynek opakowań z tworzyw sztucznych w erze COVID-19”, który odbędzie się 12 maja o godz. 13:00.

Nowe okoliczności związane z COVID-19 zmuszają przedsiębiorców do zmiany sposobu prowadzenia działalności gospodarczej. Pandemia z dnia na dzień przearanżowała funkcjonowanie firm i całego społeczeństwa. Przedsiębiorcy bardziej niż kiedykolwiek potrzebują wsparcia oraz merytorycznej wymiany wiedzy na temat rynku i gospodarki.

Celem webinaru „Rynek opakowań z tworzyw sztucznych w erze COVID-19” jest dyskusja na temat obecnej kondycji rynku opakowań z tworzyw sztucznych i dalszych trendów w tej branży.

Dyskusję poprowadzą eksperci: Mariusz Musiał, Dyrektor Zarządzający ALPLA Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o., Lech Skibiński, Wiceprezes Zarządu Korporacja KGL S.A., Robert Szyman, Dyrektor Generalny Polski Związek Przetwórców Tworzyw Sztucznych oraz Kamil Mikołajczyk i Maciej Nałęcz z Departamentu Sektorów Strategicznych w Santander Bank Polska.

W trakcie webinaru eksperci postarają się odpowiedzieć na pytania:

  • Czy producenci opakowań z tworzyw sztucznych odczuli zwiększony/zmniejszony popyt na swoje produkty i w jakich kategoriach, branżach?
  • Jakie zmiany w produktach wprowadzają producenci opakowań w związku z pandemią COVID-19 i na jakie trendy/zapotrzebowanie odpowiadają te zmiany?
  • Czy takie popularne dotychczas hasła, jak zrównoważony i odpowiedzialny biznes, GOZ, #zerowaste, #noplastic nie wytracą impetu w konsekwencji obecnego kryzysu i jak mogą wpłynąć na debatę wokół rynku opakowań?
  • Co pandemia koronawirusa zmieniła w działaniu firm i które z tych zmian oceniane są jako potencjalnie trwałe?

Szkolenie jest bezpłatne i dostępne dla wszystkich zainteresowanych. Zapisy odbywają się poprzez link: https://www.santander.pl/webinar-opakowania

***

Grupa Santander Bank Polska S.A. jest drugą pod względem wielkości aktywów grupą finansową w Polsce. Santander Bank Polska oferuje rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych w Polsce sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta. Priorytetem Santander Bank Polska jest zadowolenie i lojalność klientów, dlatego Bank regularnie wprowadza do oferty innowacyjne funkcjonalności, które pomagają dbać o finanse osobiste oraz efektywnie zarządzać finansami firmowymi. Od 2011 r. Bank należy do międzynarodowej Grupy Santander. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring.

Grupa Santander to wiodąca uniwersalna grupa bankowa z siedzibą w Hiszpanii, założona w 1857 r. Jest obecna na 10 kluczowych rynkach w Europie oraz obu Amerykach i jest największym bankiem w strefie euro pod względem kapitalizacji rynkowej. Jej misją jest pomaganie klientom w codziennych sukcesach w duchu wartości Przyjazny, Rzetelny, Dla Ciebie. Grupa Santander dąży do tego, aby stawać się instytucją coraz bardziej odpowiedzialną społecznie. W tym celu zobowiązała się m.in. przeznaczyć w latach 2019–2025 ponad 120 mld EUR na finansowanie inwestycji i rozwiązań proekologicznych, a także zwiększyć w tym samym okresie dostęp ponad 10 mln osób do produktów i usług bankowych. Według stanu na koniec września 2019 r. Grupa posiadała 144 mln klientów (w tym 21 mln klientów lojalnych oraz 36,2 mln klientów cyfrowych, co stanowi 51% aktywnych klientów banku), 12 700 oddziałów i 200 000 pracowników, a wartość środków zdeponowanych w banku przez klientów wynosiła 1,04 bln EUR. Podczas pierwszych dziewięciu miesięcy 2019 r. Grupa Santander wypracowała zysk operacyjny na poziomie 6 180 mln EUR, co stanowi wzrost o 2% w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego.

KontaktPolub nas na Facebooku