Sekrety holistycznej pielęgnacji w Douglas

Perfumerie Douglas ruszyły z aktywacją digitalową, promującą rytuały pielęgnacyjne dla ciała i duszy.  W ramach akcji o swoich tajemnicach pielęgnacji i holistycznym dbaniu o siebie opowiedzą cztery kobiety o wyrazistych osobowościach – blogerka urodowa Agata Herbut, dziennikarka sportowa Karolina Szostak, modelka i tancerka  Agata Biernat oraz joginka Karolina Erdmann.

Serii krótkich wywiadów o życiu i pasji towarzyszy prezentacja ulubionych kosmetyków pielęgnacyjnych znanych marek: Rituals, Shangpree, Sensai, Shiseido, które teraz w ramach specjalnej oferty promocyjnej dostępne są w perfumeriach Douglas i na douglas.pl. Koncepcję kreatywną wypracował Dział Marketingu Douglas wspólnie z agencją Havas Media, która odpowiada też za produkcję i komunikację akcji w mediach płatnych – na Facebooku, Instagramie oraz IGTV. Za produkcję odpowiada Bulletproof, a video i montaż HolaHola Film.

 https://www.instagram.com/p/CEY10cGAhln/

https://www.instagram.com/p/CEWr3whAptc/

https://www.instagram.com/p/CETwNcyALL_/

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Agencja mediowa specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne podmioty – Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Socialyse (social media i content marketing). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Havas Intelligence. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.