Skrzypovita w męskim wydaniu

Do produktów z portfolio Natur Produkt Zdrovit dołączyły dwie nowości skierowane do mężczyzn – szampon Skrzypovita PRO MEN oraz suplement diety Skrzypovita MEN. Oba produkty będą promowane w mediach, które do kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

Dobrze znana i lubiana na rynku seria Skrzypovita i Skrzypovita PRO skierowana do kobiet wlasnie doczekała się swojego odpowiednika w męskim wydaniu. Natur Produkt Zdrovit w styczniu wypuścił na rynek dwa nowe produkty skierowane do mężczyzn z problemem wypadających i słabych włosów. Jest to szampon przeciw wypadaniu włosów Skrzypovita PRO MEN oraz suplement diety w tabletkach Skrzypovita MEN.

Obie nowości od połowy marca będą promowane w TV. W ostatnich sekundach spotu, który dotyczy zalet szamponu, będzie informacja również o suplemencie. Kampania, która wystartowała dziś będzie realizowana w TVP 1 i TVP 2 oraz w tematycznych kanałach TVP, jak również na głównej antenie Polsatu i ich kanałach tematycznych. Media zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media, za realizację spotu odpowiada Peppers Ghost.

Link do spotu: https://youtu.be/A4F5AOG8_9w

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

  • Agencja mediowa specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne podmioty – Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Socialyse (social media i content marketing). W ramach grupy działa także Havas E-Commerce oraz dział badań i strategii Havas Intelligence. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.