Sodexo Friends – nowy serwis dla łowców promocji

Sodexo Benefits and Rewards Services uruchomiło serwis Sodexo Friends, w którym oferuje unikalne promocje i rabaty do 80% na zakupy w sklepach stacjonarnych i internetowych znanych marek. Podstawowy pakiet okazji dostępny jest dla każdego, wyjątkowe oferty wymagają zalogowania, a promocje premium dedykowane są pracownikom, klientom i partnerom firm nie tylko tym współpracującym z Sodexo. Sodexo Friends to cyfrowy benefit dla zatrudnionych oraz wartość dodana nagród przekazywanych w ramach akcji promocyjnych.

Polacy bardziej niż dotychczas zwracają uwagę na wysokość kwot na paragonie oraz intensywnie szukają okazji cenowych[1]. Łowcy promocji, czyli najwięksi entuzjaści różnego rodzaju obniżek i wyprzedaży, stanowią już prawie jedną trzecią konsumentów. Polscy konsumenci z roku na rok stają się coraz lepszymi smart shopperami. Według danych GFK w roku 2019 aż 52 proc. ankietowanych aktywnie poszukiwało informacji o promocjach oraz brało udział w programach lojalnościowych (wzrost o 4 p.p. w porównaniu z poprzednim rokiem). Trend korzystania z rabatów czy ofert specjalnych, rośnie wraz ze wdrażaniem nowych technologii oraz upowszechnieniem e-commerce. Internet stał się naturalnym miejscem, w którym „sprytni” konsumenci szukają informacji i dokonują przemyślanych zakupów.

Smart shopping z Sodexo

Sodexo kontynuując swoją strategię digitalizacji oferty stworzyło Sodexo Friends – miejsce, które pomaga mądrze kupować, motywować i nagradzać. To cyfrowy odpowiednik cenionych przez Klientów kuponów rabatowych do znanych sklepów i sieci handlowych. Intuicyjny serwis www.sodexofriends.pl został stworzony z myślą o smart shopperach, którzy szukają okazji, by kupić wysokiej jakości produkt w niższej cenie. W jednym miejscu zgromadzone są zintegrowane promocje rynkowe i najlepsze na rynku oferty dostępne przez cały rok tylko w Sodexo Friends zarówno do sklepów stacjonarnych, jak i internetowych – bezpiecznie, bez wychodzenia z domu. Obecnie w serwisie znajdują się unikalne promocje na zakupy w takich sklepach jak Adidas, Apart, Biedronka, Duka, Hebe, Huawei i wiele innych.
W ramach Sodexo Friends dostępne są trzy poziomy promocji:
  1. promocje dla każdego – nie trzeba być klientem czy posiadaczem kart, eVoucherów czy kuponów Sodexo, by skorzystać z bogatej oferty rabatów;
  2. promocje dla zalogowanych użytkowników – są to unikalne oferty specjalne dostępne wyłącznie dla zarejestrowanych w Sodexo Friends;
  3. promocje premium – to najwyższy poziom rabatów dostępnych dla firm współpracujących z Sodexo, które mogą zaprosić do Sodexo Friends swoich pracowników, partnerów biznesowych, klientów oraz siły sprzedaży, a także ich rodziny czy znajomych. To doskonałe narzędzie dla firm, które chcą profilować ofertę rabatową i dostosować ją do indywidualnych potrzeb w tym: mają możliwość dodania do serwisu produktów własnych w promocyjnej cenie, wykluczenia ofert konkurentów lub zgłoszenia promocji na życzenie do konkretnej sieci.

Nasi Klienci uwielbiają promocje, które nieprzerwanie od kilkunastu lat stanowią dopełnienie naszych ofert specjalnych przygotowywanych z okazji świąt Bożego Narodzenia czy Wielkanocnych. Z naszych badań satysfakcji Klientów wynika, że z Pakietu Promocji korzysta 61% posiadaczy kart, którzy zapoznali się z ofertą dostępnych zniżek, a 90% z nich uważa, że są one atrakcyjne. Bazując na trendzie cyfrowej transformacji biznesu, zdecydowaliśmy się zdigitalizować i rozszerzyć naszą ofertę rabatową w postaci bezpiecznego, nowoczesnego serwisu Sodexo Friends dopasowanego do potrzeb użytkowników, sezonu, czy trendów na rynku i co ważne dostępnego przez cały rok

– powiedziała Karolina Karolczak, dyrektor ds. zakupów i współpracy z partnerami w Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce.

Konsumenci minimalizują swoje wydatki i dokonują bardziej przemyślanych zakupów. Do poszukiwania okazji skłania już nie tylko postępujący wzrost cen, ale coraz częściej też obawy związane z obniżką pensji i premii, a nawet utratą pracy. W dodatku niepewna sytuacja spowodowana pandemią sprawiła, że wiele firm szukając oszczędności, musiało zmienić podejście do oferowanych świadczeń pozapłacowych. Dlatego przygotowaliśmy rozwiązanie, które nie generuje dodatkowych kosztów i nakładów pracy, a przy tym jest dla pracowników atrakcyjnym benefitem wspierającym ich budżet domowy. Każdy lubi oszczędzać i z Sodexo Friends wszyscy zyskują

– dodał Sebastian Lachowski, dyrektor sprzedaży w Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce.

Bezkosztowy benefit

Sodexo Friends to propozycja dla firm, które chcą zaproponować swoim pracownikom nowoczesny atrakcyjny benefit bez dodatkowych kosztów i zaangażowania działu HR. Pracodawca otrzymuje nie tylko gotowe rozwiązanie w postaci dostępu do serwisu, ale też spersonalizowaną komunikację zapraszającą obdarowanych do skorzystania z wyselekcjonowanych promocji oraz ofert przygotowanych specjalnie dla nich.

Wartość dodana nagrody

Dostęp do Sodexo Friends zwiększa wartość nagród przyznawanych w programach lojalnościowych czy innych akcjach wsparcia sprzedaży. To nowoczesna i bezobsługowa nagroda dodatkowa, która daje też możliwość dodania do serwisu produktów własnych w promocyjnej cenie, wykluczenia ofert konkurencji, tworzenia promocji na życzenie czy weryfikacji efektów.
Aby uzyskać dostęp do ofert specjalnych, wystarczy wejść na stronę www.sodexofriends.pl i skorzystać z wybranej promocji. Ich liczba i forma różni się w zależności od poziomu dostępu do serwisu. Sodexo Friends to więcej niż serwis z promocjami. To społeczność ludzi, którzy kupują mądrze.

[1] Według raportu ARC Rynek i Opinia „Monitor promocji 2020”.