Strzel hat-tricka z siecią Kaufland i partnerami PAYBACK

Teraz hat-tricka strzelisz nie tylko na boisku. Dzięki zakupom w sklepach Kaufland oraz u innych partnerów można uzyskać dodatkowe punkty i powalczyć o nagrodę główną − 333 333 punkty PAYBACK. 

Akcja „Strzel hat-tricka z PAYBACK. Zyskaj 333 333 °P” potrwa od 1 do 30 czerwca. Może wziąć w  niej udział każdy zarejestrowany uczestnik programu PAYBACK, który zrobi zakupy u partnerów, w tym również w sklepach Kaufland. Już dwie transakcje mistrzowskimi kuponami gwarantują zdobycie 1000 punktów, a trzecia pozwala wziąć udział w konkursie o nagrodę główną, czyli 333 333 punktów PAYBACK. 

Zasady konkursu są proste. Podczas zakupów u trzech partnerów (w tym przynajmniej dwóch  stacjonarnych) należy wykorzystać mistrzowskie kupony, a następnie odpowiedzieć na pytanie w aplikacji PAYBACK.  Szansą na strzelenie hat-tricka, czyli nagrody głównej, jest udzielenie najbardziej kreatywnej odpowiedzi. Warto stanąć w szranki, ponieważ jury konkursowe wybierze aż 33 laureatów.

Obok sieci Kaufland partnerami stacjonarnymi akcji są również: stacje paliw BP, CUK Ubezpieczenia, PSB Mrówka, a także MAXI ZOO. Zakupy w ramach akcji można robić również u partnerów internetowych: na Allegro, w sklepie internetowym Decathlon, na stronie eobuwie.pl, na AliExpress, w sklepie internetowym EMPIKu, a także w sklepie H&M oraz Neonet. Szczegółowe regulaminy promocji i konkursu „Strzel hat-tricka z PAYBACK. Zyskaj 333 333 °P” dostępne są na stronie PAYBACK pod adresem: www.payback.pl/mistrzowie. 

 

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 132 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 227 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników. 

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena
i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.