Świąteczna kampania marki Jacobs

W tym tygodniu wystartowała ogólnopolska kampania świąteczna marki Jacobs. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.

Od połowy listopada marka Jacobs jest obecna ze świątecznym spotem reklamowym w ogólnopolskiej telewizji. Kampania świąteczna, podkreślająca że Jacobs to najlepsza kawa na święta, potrwa do końca roku, a realizowana jest w głównych kanałach stacji Polsat, TVP, TVN, jak i tematycznych.

Ponadto, dla wzmocnienia świątecznego przekazu, z początkiem grudnia startuje kampania outdoorowa, która swoim zasięgiem obejmie 12 miast Polski.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media, kreację przygotowała agencja Saatchi.

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Agencja mediowa specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne podmioty – Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium), Socialyse (social media i content marketing) oraz Havas X (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.