TNT STAJE SIĘ WARNER TV I ZAPEWNI JESZCZE WIĘCEJ KULTOWEJ ROZRYWKI W POLSCE

23 października TNT w Polsce przechodzi oficjalny rebranding i staje się Warner TV. 

Ramówka Warner TV będzie zawierać jedne z najczęściej nagradzanych i uznanych filmów oraz seriali telewizyjnych, w tym takie tytuły jak trylogia „Władca Pierścieni”, „Mroczny Rycerz” i wiele innych. Klasyczne produkcje, jak „Strażnik Teksasu”, „Domek na prerii” czy seria filmów „Rocky”, które do tej pory były emitowane przez TNT, również będą pojawiać się w Warner TV.

Marion Rathmann, VP Entertainment Channels, Germany, Poland, Romania & UK, WarnerMedia, mówiła: „Rebranding TNT w Warner TV daje nam szansę na dotarcie do szerszej publiki. Korzystamy z wyjątkowej tradycji Warner Bros, oferując polskim fanom ramówkę z uwielbianymi przez nich produkcjami. Autentycznie i kreatywnie opowiedziane historie są podstawą marki i gwarancją głębi filmów i seriali, które będą emitowane przez kanał. To one sprawią, że polscy odbiorcy będą mogli wybierać z bogatej oferty Warner TV”.  

W ramach rebrandingu 22 października ruszają również „Bitwy filmowe”, gdzie co tydzień widzowie mogą głosować na 1 z 2 zaproponowanych przez stację filmów, które zostaną wyemitowane na antenie. Akcja odbywa się na stronie konkursowej filmweb.pl/WarnerTV i daje polskim widzom szansę na udział w tworzeniu ramówki kanału. Zwycięski film pojawi się na antenie w każdy piątkowy wieczór. 

Stacja wraz z SW Research przeprowadziła badanie, które miało na celu sprawdzić nawyki polskich odbiorców. Na pytanie o powód, dla którego chcieliby ponownie obejrzeć dany tytuł, 40% wskazywało na emocje, które film wywołał podczas pierwszego seansu. Dzięki rebrandingowi oraz możliwościom z nim związanym, Warner TV zapewni widzom okazję do powrotu do ulubionych filmów i emocji towarzyszących pierwszemu seansowi danej produkcji.

Marka Warner TV jest już obecna we Francji, a od września również w regionie GAS. Rebranding, który ma miejsce w Polsce, równocześnie odbywa się w Rumunii. 

*Badanie zostało przeprowadzone na reprezentatywnej grupie 1000 Polek i Polaków powyżej 18 roku życia, zgodnie z rozkładem płci, wieku i klasy wielkości miejscowości. Badanie przeprowadzone w dniach 28-29 września 2021 roku.  

O WarnerMedia

WarnerMedia jest wiodącą firmą medialną i rozrywkową, która tworzy i dystrybuuje wysokiej jakości popularne treści dla odbiorców na całym świecie autorstwa licznych utalentowanych twórców i dziennikarzy. W portfolio marek konsumenckich znajdują się: HBO, HBO Max, Warner Bros., TNT, TBS, truTV, CNN, DC Entertainment, New Line, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies i inne. Organizacja skupia się także na zaawansowanych rozwiązaniach reklamowych Xandr. Zostały one zaprojektowane, aby wspomagać rozwój w zakresie promocji marek, wydawców i odbiorców. WarnerMedia jest częścią AT&T Inc. (NYSE:T).

O Warner TV

Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m. in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Dr Quinn”, „Strażnik Teksasu” czy „Tropiciele”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Marka Warner TV należy do WarnerMedia, które jest częścią AT&T Inc. (NYSE:T). Więcej informacji na stronie warnertv.pl.  

Translate »